Show simple item record

dc.contributor.authorCasanovas Vidal, Ester
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-26T10:03:17Z
dc.date.available2021-02-26T10:03:17Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/278
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractEn aquest treball de fi de grau s’exposa la creació i desenvolupament de la precampanya i campanya electoral d’un partit polític espanyol de nova creació. S’han tingut en compte els valors i la ideologia del partit en qüestió. S’han determinat les accions del pla de màrketing així com la previsió de costos, tant de les accions online com offline. El projecte es divideix en dues parts, la precampanya i la campanya, per a dos tipus de targets, els electors i els afiliatsca
dc.format.extent44 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherCampanya electoral, partit política, estrategia de negocica
dc.titleCampanya electoral d'un nou partit polític d'àmbit estatalca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGuevara Chacón, Alberto Lempira


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint