Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorRodríguez Sentinella, Víctor
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Indústries Culturalsca
dc.date.accessioned2024-09-20T14:10:03Z
dc.date.available2024-09-20T14:10:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2745
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest projecte aborda la incorporació creixent de metodologies de videojocs de rol als jocs d'acció-aventura actuals difuminant així les característiques distintives d'aquest últim gènere. Analitzant jocs populars d'acció-aventura del canvi de mil·lenni i actuals, el projecte té com a objectiu desenvolupar un model per a futurs jocs d'acció-aventura que evoquin el gènere clàssic. L’estudi implica el desenvolupament d’una eina analítica que dona lloc a la creació d’un decàleg. Finalment, el projecte culmina en el disseny d'una missió d'un joc acció-aventura que honri les seves arrels creant un document detallat de la missió, el diagrama de flux en perspectiva de planta i un mapa en format blockout.ca
dc.format.extent139 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherVideojocs de rol, jocs d'acció-aventura, gènereca
dc.titleDisseny de nivells de jocs d’acció i aventura: la sobresimplificació de les dinàmiques clàssiques del gènereca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRissech, Daniel


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix