Show simple item record

dc.contributor.authorBadia Noguero, Darian
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Indústries Culturalsca
dc.date.accessioned2024-09-20T12:16:15Z
dc.date.available2024-09-20T12:16:15Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2737
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest treball consisteix en l'estudi dels elements del heads-up display (HUD) en videojocs First Person Shooter (FPS) per a entorns de realitat virtual (VR). En primer lloc s’estudien les interfícies d’usuari de diferents jocs FPS en VR per tal d’analitzar quines són les representacions més comunes, definir una sèrie de HUDs, i mitjançant el desenvolupament d'un prototip de joc FPS en VR testejar les preferències dels usuaris a partir de qüestionaris i sessions de joc. Els resultats mostren que hi ha elements del HUD amb més rellevància pels jugadors, com la vida o la forma d’apuntar, mentre que altres no tenen tanta importància, com la munició o la selecció d’objectes.ca
dc.format.extent166 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subject.otherInterfície d'usuari, joc, prototip de jocca
dc.titleHeads-Up Display per First Person Shooter de realitat virtual: investigació de l'experiència d’usuari i usabilitat amb diferents tipus de representacions dels elementsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernández-Baena, Adso


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint