Mostra el registre parcial de l'element
Heads-Up Display per First Person Shooter de realitat virtual: investigació de l'experiència d’usuari i usabilitat amb diferents tipus de representacions dels elements
dc.contributor.author | Badia Noguero, Darian | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament d'Indústries Culturals | ca |
dc.date.accessioned | 2024-09-20T12:16:15Z | |
dc.date.available | 2024-09-20T12:16:15Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2737 | |
dc.description | Treball de fi de grau – Curs 2023-2024 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball consisteix en l'estudi dels elements del heads-up display (HUD) en videojocs First Person Shooter (FPS) per a entorns de realitat virtual (VR). En primer lloc s’estudien les interfícies d’usuari de diferents jocs FPS en VR per tal d’analitzar quines són les representacions més comunes, definir una sèrie de HUDs, i mitjançant el desenvolupament d'un prototip de joc FPS en VR testejar les preferències dels usuaris a partir de qüestionaris i sessions de joc. Els resultats mostren que hi ha elements del HUD amb més rellevància pels jugadors, com la vida o la forma d’apuntar, mentre que altres no tenen tanta importància, com la munició o la selecció d’objectes. | ca |
dc.format.extent | 166 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Interfície d'usuari, joc, prototip de joc | ca |
dc.title | Heads-Up Display per First Person Shooter de realitat virtual: investigació de l'experiència d’usuari i usabilitat amb diferents tipus de representacions dels elements | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Fernández-Baena, Adso |