Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarriga Jiménez, Pol
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-25T10:07:36Z
dc.date.available2021-02-25T10:07:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/271
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractAmb aquest projecte es pretén crear una estructura sòlida per l’empresa Tunap Sports i la seva corresponent implementació en un mercat molt competitiu, trobant les estratègies idònies i el públic objectiu correcte, obtenint com a resultat un estalvi de recursos i de temps aplicable a altres conceptes de millora i un reconeixement de marca ben posicionat i reconegut a nivell nacional.ca
dc.format.extent75 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherCiclisme, BTT, bicica
dc.titleProjecte sobre la creació d’un pla de màrqueting per l’empresa Tunap Sportsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorJordan, Víctor


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir