Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorGarriga Jiménez, Pol
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-25T10:07:36Z
dc.date.available2021-02-25T10:07:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/271
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractAmb aquest projecte es pretén crear una estructura sòlida per l’empresa Tunap Sports i la seva corresponent implementació en un mercat molt competitiu, trobant les estratègies idònies i el públic objectiu correcte, obtenint com a resultat un estalvi de recursos i de temps aplicable a altres conceptes de millora i un reconeixement de marca ben posicionat i reconegut a nivell nacional.ca
dc.format.extent75 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherCiclisme, BTT, bicica
dc.titleProjecte sobre la creació d’un pla de màrqueting per l’empresa Tunap Sportsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorJordan, Víctor


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix