Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorIglesias Taboada, Manuela
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-07-18T10:26:47Z
dc.date.available2024-07-18T10:26:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2657
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractEl present treball presenta una estratègia digital detallada per a Vallboa, una marca de bijuteria artesanal. L'objectiu principal és optimitzar el tràfic web i impulsar les vendes en línia de la marca. S'analitza tant l'entorn intern com extern de l'empresa, considerant el públic objectiu, la competència del sector i els objectius empresarials. Es proposen diverses estratègies de màrqueting mix per aconseguir les necessitats del públic objectiu de Vallboa. L'enfocament principal és millorar el posicionament de la marca, especialment a través dels canals en línia, amb la meta de millorar la reputació de Vallboa dins del sector de la bijuteria artesanal els propers anys.ca
dc.format.extent46 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherBijuteria artesanal, estratègia digital, sector artesanalca
dc.titleEstratègia digital per Vallboa: Optimitzant el tràfic web i impulsant les vendes en líniaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorDalmau, Georgina


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix