Estratègia digital per Vallboa: Optimitzant el tràfic web i impulsant les vendes en línia
Visualitza/Obre
Autor/a
Iglesias Taboada, Manuela
Data de publicació
2024Resum
El present treball presenta una estratègia digital detallada per a Vallboa, una marca de
bijuteria artesanal. L'objectiu principal és optimitzar el tràfic web i impulsar les vendes
en línia de la marca. S'analitza tant l'entorn intern com extern de l'empresa, considerant
el públic objectiu, la competència del sector i els objectius empresarials. Es proposen
diverses estratègies de màrqueting mix per aconseguir les necessitats del públic objectiu
de Vallboa. L'enfocament principal és millorar el posicionament de la marca,
especialment a través dels canals en línia, amb la meta de millorar la reputació de
Vallboa dins del sector de la bijuteria artesanal els propers anys.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/