Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorFernández Luque, Sara
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament d'Empresaca
dc.date.accessioned2024-07-18T10:23:46Z
dc.date.available2024-07-18T10:23:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2656
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractAquest document recull un pla de màrqueting per a Toysline, una empresa de joguines educatives, amb l'objectiu d'obrir un nou canal de distribució mitjançant botigues físiques a Barcelona i Madrid. S'analitzen l'entorn intern i extern, es defineixen els targets i es proposen estratègies de màrqueting digital i offline. Es busca demostrar que l'obertura de botigues físiques podria aportar un benefici econòmic extra i augmentar la notorietat de la marca.ca
dc.format.extent62 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherPla de màrqueting, joguines, botigues físiquesca
dc.titlePla de màrqueting Toyslineca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorStracquadanio, Sarah


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix