Departament d'Indústries Culturals: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 522
-
El legado del technicolor y su retorno estético a través del etalonaje digital: recreación de la estética en la era digital
(2025)El propòsit d’aquest treball de fi de grau es centra en desenvolupar i replicar els diversos processos que formen part de l’estètica analògica del Technicolor mitjançant les eines digitals actuals ... -
Projecte fotogràfic: l’art de l’Ironman
(2025)“L’art de l’Ironman” és un projecte fotogràfic que neix de la unió de dues passions de l’autor: la fotografia i el triatló. Es pretén reivindicar la fotografia esportiva com una eina artística, deixant ... -
Memorias de un Hogar: documental autobiográfico como memoria familiar
(2025)Memorias de un Hogar és un documental autobiogràfic que reconstrueix records familiars a partir d’arxius fotogràfics, utilitzant la tècnica del mixed media. Més enllà de la seva càrrega emocional, ... -
L’Exploracat. Continguts educatius en Realitat Virtual: una proposta didàctica
(2025)Aquest treball de final de grau analitza el potencial de la realitat virtual com a eina d’aprenentatge en una aula d’acollida de primària per facilitar l’adquisició de la llengua catalana. A partir de ... -
VIU: diseño de una plataforma para fomentar el consumo y la conexión con la cultura
(2025)Aquest Treball de Final de Grau té com a objectiu principal el disseny d’una aplicació mòbil orientada a fomentar el consum i la connexió amb la cultura, especialment entre el públic jove. La plataforma ... -
Track and Suit: un fashion film per a la col·lecció d’una dissenyadora emergent
(2025)Els fashion films esdevenen un format molt popular a l’actualitat per la seva capacitat de transmetre els valors i identitat d’una marca a través d’estètiques molt cuidades i narratives emotives. El ... -
El impacto del contenido audiovisual en la presencia online de un negocio de manera orgánica: estrategia de marketing digital audiovisual para una empresa del sector turístico
(2025)El present Treball de Fi de Grau estudia l’efecte que ha tingut el contingut audiovisual per a la millora de la presència online d’un negoci rural sense presència digital prèvia mitjançant l’execució ... -
Direcció de fotografia d’un videoclip de Diara
(2025)Aquest Treball de Fi de Grau se centra en el desenvolupament de la direcció de fotografia d’Estr3lla, un videoclip per a la cantautora emergent Diara, creant una coherència narrativa entre la música ... -
Creating a unity framework for Scriptable Object Driven Development (SODD)
(2024)Aquest projecte investiga i amplia un enfocament innovador sobre l’ús de ScriptableObjects com a base per l’arquitectura de videojocs a Unity. L’objectiu és crear un framework que implementi aquestes ... -
Creación y diseño de la interactividad de un cortometraje interactivo: Panóptico
(2024)El present treball pretén dur a terme la creació i el disseny de la interactivitat del curtmetratge titulat Panòptic. La interactivitat està creada mitjançant els tres llenguatges de programació HTML, ... -
Luces sobre Oregón: recreación del fenómeno OVNI en los 60
(2024)Aquest treball es centra en la creació d’escenaris en 3D ficticis per explorar de manera tematitzada el fenómen ovni al Pacífic Nord-oest Americà durant la dècada dels 60, amb un émfasi especial en ... -
Estudio de viabilidad económica y financiera de una empresa consultora especializada en monetización de videojuegos
(2024)Aquest treball té com a objectiu principal el desenvolupament d'un pla de negoci destinat a avaluar la viabilitat i rendibilitat d'un projecte empresarial per a una consultoria especialitzada en ... -
Ontologia dels Immersive Sim
(2024)La recerca acadèmica sobre els Immersive Sim és poc abundant i existeixen definicions contradictòries sobre els mateixos. Aquest treball té l’objectiu de desenvolupar un estudi ontològic dels Immersive ... -
Del entretenimiento a la restricción: explorando clasificaciones de contenido para adultos en videojuegos
(2024)L'objectiu d'aquest projecte és comparar i equiparar les categories més altes de classificació de videojocs, en concret comparar les categories Mature i Adults Only per definir on és el límit entre ... -
Desarrollo e implementación de un sistema de matchmaking open source
(2024)L'objectiu principal d'aquest treball és desenvolupar un sistema de matchmaking de codi obert per agilitzar el procés de creació de videojocs en línia. Com a part de l'objectiu principal, també ... -
Disseny de nivells de jocs d’acció i aventura: la sobresimplificació de les dinàmiques clàssiques del gènere
(2024)Aquest projecte aborda la incorporació creixent de metodologies de videojocs de rol als jocs d'acció-aventura actuals difuminant així les característiques distintives d'aquest últim gènere. Analitzant ... -
Kungfu i el seu trasllat estilitzat a l’animació 3D
(2024)En aquest projecte es realitzarà una investigació que busca fusionar dues formes d'art amb l'objectiu de potenciar les seves respectives qualitats: l’art marcial del kungfu i l'animació estilitzada. ... -
Creación de una herramienta para integrar sistemas de toma de decisión basados en utilidad
(2024)Aquest projecte planteja crear una eina que serveixi com a base i entorn sobre el qual poder construir i modelar la lògica de presa de decisions d'aquells agents de joc controlats per la computadora. ... -
The building blocks of blocks: understanding the design behind building games through the analysis of user-generated content
(2024)Aquest treball de final de grau és una examinació del què serà finalment definit com a jocs de construcció. Prenent com a referència fenòmens culturals com LEGO i el seu predecessor digital, Minecraft, ... -
Desenvolupament d’una eina per la implementació d’accessibilitat a Unity
(2024)Aquest projecte se centra en el disseny i desenvolupament d’un asset per Unity que permeti implementar opcions d’accessibilitat per persones amb diferents tipus de discapacitats. Al llarg d'aquest procés, ...

