Departament d'Indústries Culturals: Envíos recientes
Mostrando ítems 481-500 de 522
-
iGcast: la viabilitat d'una ficció radiofònica exclusiva per Instagram
(2019)iGcast és la paraula que es fa servir per denominar una ficció radiofònica exclusiva per la xarxa social d’Instagram. En les pàgines d’aquest projecte es podrà anar llegint sobre el mateix medi de la ... -
Marejol: muntatge
(2019)El present projecte contempla part del procés de postproducció d’un espot elaborat per La Brava, una marca de cerveses nascuda a la Costa Brava. L’especialització del treball recau en el muntatge de ... -
Producción audiovisual de un spot 3D para banc de sang i Teixits. Proyecto: Mecanismos celulares de la regeneración ósea
(2019)Mecanismes Cel·lulars de la Regeneració Òssia és un projecte que neix a partir de l’encàrrec de l’entitat Banc de Sang i Teixits i la seva necessitat de donar a conèixer un tractament mèdic pioner sobre ... -
La Nave A 122: prototipatge del webdoc sobre la història de SEAT
(2019)Aquest treball de final de grau té la intenció d'arribar al resultat d'obtenir un prototip d'un documental interactiu sobre la història de SEAT. Per aquest motiu s'ha investigat la història de la ... -
Captura y sonorización del cortometraje Ínfima
(2019)Aquest projecte es basa en l'estudi teòric i la realització pràctica de la sonorització d'un curtmetratge de suspens. S'apliquen recursos a nivell sonor que pretenen intensificar determinades sensacions ... -
La fidelidad en el doblaje español de los años 80
(2019)Este trabajo pretende estudiar el grado de fidelidad de los doblajes realizados en la década de los 80. Por esa razón se investiga el sector del doblaje en su totalidad, desde que se traduce el guion ... -
Marejol: Direcció d’una campanya de Branded Content
(2019)Aquest projecte dissenya una campanya de branded content per La Brava Beer, una marca de cervesa nascuda a la Costa Brava. L’estudi realitzat recau en els canvis que ha patit la comunicació comercial ... -
El posthumor: anàlisi d'una mutació: realització d’un guió literari a partir de les característiques del posthumor i el fals documental
(2019)Aquest treball reflexiona sobre la significació de l’humor, més concretament en l’anomenat posthumor i el fals documental. A través de la investigació i l’anàlisi d’algunes de les obres més representatives ... -
Operación Triunfo: análisis del formato y Biblia Transmedia
(2019)En aquest Treball de Final de Grau s’ha dut a terme un anàlisi exhaustiu del món transmedia complet del format Operación Triunfo que ha ofert la base necessària per a la creació d’unes propostes ... -
Estudi i realització de dues versions d'un curtmetratge: la versió del director i la versió del muntador
(2019)Aquest estudi pretén entendre que és el muntatge cinematogràfic. Per tal d’assolir aquest objectiu, l‘autor d’aquest treball ha assumit el rol de muntador dins d’un equip de treball similar a un de ... -
Artivisme fotogràfic: la representació femenina en els mitjans publicitaris
(2019)Situat en una realitat on hi ha desigualtat de gènere i una creixent presència dels mitjans de comunicació i les expressions artístiques en tots els àmbits possibles, per tant també en la creació ... -
Videojuegos y trastorno del espectro autista: estudio sobre las preferencias y hábitos de adolescentes con trastorno del espectro autista en relación a los videojuegos
(2019)En este trabajo, se realiza una investigación sobre los hábitos y opiniones que tienen los adolescentes con TEA con escolarización normalizada respecto a los videojuegos comparado con un grupo de control ... -
El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos
(2019)En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ... -
Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine
(2019)Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions ... -
Modelatge de personatges 3D basat en el món de la Flor i el Salze
(2019)Aquest treball vol donar a conèixer el misteriós món de la Flor i el Salze gràcies a una sèrie de models 3D de personatges d’un possible videojoc MOBA. El principal objectiu és deixar de confondre les ... -
Análisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indie
(2019)Les metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en ... -
Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo
(2019)Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una ... -
Diseño y producción de personajes 3D: ambientados en un universo steampunk victoriano distopico
(2019)Aquest document presentarà La creació de set models 3D preparats per a un videojoc doble A de PC. La proposta estètica es basa en la moda steampunk, basant-se específicament en una societat britànica ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
(2019)El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents ...

