Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorFernández Tolós, Cristina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-02-22T15:47:59Z
dc.date.available2021-02-22T15:47:59Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/261
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2019 - 2020ca
dc.description.abstractEl projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es desplaçaran a veure als possibles clients i els assessoraran sense compromís, analitzaran la situació, crearan una estratègia a mida i veuran com es poden gestionar les xarxes socials per generar un major compromís i per descomptat augmentar les vendes. L’empresa comptarà amb valors que no es troben a altres agències de màrqueting digital com una bona relació qualitat-preu, la transparència, la personalització del tracte amb el client i l’especialització servint per captar i fidelitzar clients. Hi ha estudis que afirmen que existeixen més de 3.600 milions de persones amb accés a internet per tant és una molt bona opció a aprofitar per esprémer el negoci el màxim possible.ca
dc.format.extent150 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherAgència, màrqueting digital, modaca
dc.titleCreació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar!ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBuil Fabregà, Màrian


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix