Show simple item record

dc.contributor.authorGonzález Pérez, Sara
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2020-07-10T10:21:56Z
dc.date.available2020-07-10T10:21:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/234
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2017-2018ca
dc.description.abstractEl present projecte consisteix en la producció d'un nou concepte de room escape basat en la combinació d'elements tangibles propis de les sales d'escapament amb la integració d'elements virtuals i pistes amb realitat augmentada. En els últims quatre anys s'ha posat de moda tancar-se en una habitació amb amics, familiars, parelles o companys de treball amb l'objectiu de trobar pistes i resoldre endevinalles per aconseguir sortir de la sala en un temps màxim de seixanta minuts. Obrir una escape rooms'ha convertit en un negoci emergent, pel fet que els marges de rendibilitat superen el 30% i cada vegada són més els jugadors disposats a pagar per aquesta activitat d'oci. Veurem si introduint la realitat virtual i la realitat augmentada aquest model de negoci segueix sent viable o no.ca
dc.format.extent176 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherSala escapament, negoci, tecnologiaca
dc.titleDouble VR: desarrollo de un escape room con realidad virtual y realidad aumentadaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorÁvalos Martín, Jaume


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint