Double VR: desarrollo de un escape room con realidad virtual y realidad aumentada
Visualitza/Obre
Autor/a
González Pérez, Sara
Data de publicació
2018Resum
El present projecte consisteix en la producció d'un nou concepte de room escape basat en la combinació d'elements tangibles propis de les sales d'escapament amb la integració d'elements virtuals i pistes amb realitat augmentada. En els últims quatre anys s'ha posat de moda tancar-se en una habitació amb amics, familiars, parelles o companys de treball amb l'objectiu de trobar pistes i resoldre endevinalles per aconseguir sortir de la sala en un temps màxim de seixanta minuts. Obrir una escape rooms'ha convertit en un negoci emergent, pel fet que els marges de rendibilitat superen el 30% i cada vegada són més els jugadors disposats a pagar per aquesta activitat d'oci. Veurem si introduint la realitat virtual i la realitat augmentada aquest model de negoci segueix sent viable o no.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats.