Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 101-120 de 153
-
Family business: Analysis and propositions
(2021)Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ... -
Percepción de los vehículos eléctricos frente vehículos de combustible convencional
(2021)El present treball pretén investigar quina és la percepció dels vehicles elèctrics davant de vehicles de combustible fòssil, per descobrir si s’està aconseguint un canvi de mentalitat en la població ... -
TRAISE: Viajes Sorpresa
(2021)Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que ofereix la combinació de ... -
Hoverbike world championship
(2021)This Final Degree Project is written and produced by Marc Sabaté Baranera, a former student in Tecnocampus. The main abilities he has are, he is very analytical and understands deeply all he is ... -
Western and Asian Bitcoin exchange premiums and discounts
(2021)Bitcoin has become more popular over time and it is in the media spotlight every week. As in any other industry, the biggest player in a certain market will be the one that dictates its future direction. ... -
L’Evocative. Creation of a digital marketing agency based on Instagram Chatbots
(2021)The aim of the work is to create a digital marketing agency based and focused on Instagram Chatbot technology. To justify the entire paper, one could start comparing tons of data and provide evidence that ... -
Impact of political communication on our behaviour
(2021)Aquest estudi pretén avaluar la importància dels estils de comunicació durant les crisis, centrant-se en la pandèmia del COVID-19. S'analitza el comportament i la confiança en la gestió del Govern a ... -
Relationship between socio-economic indicators and happiness using a cross-country analysis (2010-2019)
(2021)En aquest article s’investiga les relacions entre la felicitat d’un indret i els factors socioeconòmics, des d’una perspectiva macro. Tot i que les diferències entre països relacionades amb el terme ... -
Impact of COVID-19 on the consumption of video games and Esports
(2021)El sector dels videojocs i dels eSports són dues indústries que han portat un creixement molt ràpid en els últims anys gràcies, en part, a les noves tecnologies, i que també s'han vist afectades per ... -
Solidarity march: event organization and other editions’ improvements
(2020)Avui dia, el món de l’organització de curses està saturat. Citant l’article El gran negoci de les carreres populars: a on van a parar els diners: “A Espanya, se celebren prop de 4.000 curses a l’any, ... -
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ... -
Plan de marketing de eventos enológicos
(2020)L'enoturisme, que és aquell turisme pel qual la seva prioritat és el vi i la seva cultura, està de moda i ha crescut en els últims anys. Catalunya és una de les comunitats autònomes que més posa en valor ... -
Crec coliving al Maresme: projecte emprenedor
(2020)El projecte té com a finalitat proporcionar una nova línia de negoci a la, ja existent, empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines compartides a Barcelona i ... -
Pla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM
(2020)En aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant ... -
El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic
(2020)L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al medi ambient. En aquest ... -
Boho Ecohostel: pla de negoci d’un hostel sostenible a Tenerife
(2020)BOHO ECOHOSTEL és un oasis de sostenibilitat dins el panorama turístic de Tenerife. És l’alternativa al turisme massificat, les platges plenes i els mars de plàstic. A base d’energies renovables, ... -
Estudio del impacto socioeconómico del Campeonato de España Láser Máster 2019
(2020)En la actualidad, el deporte es una industria muy relevante e importante tanto por su impacto económico como por su impacto social. Tanto es así que, en España, dicha industria supone un 1,44% del total ... -
Quins valors aporta l’economia col·laborativa al turisme: el cas de Couchsurfing
(2020)El turisme col·laboratiu s'ha expandit en els últims anys gràcies a plataformes com Airbnb o Uber. En aquest tipus hi ha un benefici monetari per part de l'amfitrió, mentre que en altres com Couchsurfing.com ... -
El impacto de la economía colaborativa en el mercado de la vivienda de Barcelona
(2020)Tradicionalment, el mercat de l'habitatge i el mercat dels allotjaments turístics constituïen dos mercats independents. La consolidació de les noves tecnologies i l'arribada ... -
Noves tendències per la contractació d'allotjaments turístics: anàlisi de tipologies per les destinacions Calella i Santa Susanna
(2020)Amb l’objectiu d’obtenir dades sobre com és el turista, com i qui organitza la seva estada, els percentatges d’establiments que prefereix i finalment tria juntament amb les dues hipòtesis del projecte ...