Listando Grau en Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació por título
Mostrando ítems 18-37 de 142
-
Changes in company’s value during Covid-19
(2022)This project’s objective is to analyse the effect that the Covid-19 pandemic has had on different airlines. To do so, two different methods will be applied, the discounted cashflow method and the ... -
Changes in the valuation of companies during COVID-19
(2022)This study aims to expand the knowledge of the effects of the COVID-19 on the main valuation methods supported by the literature. Specifically, on the affectations that this pandemic had on the ... -
Choice Creación de una agencia de marketing con escuela de formación para talentos digitales
(2020)Este proyecto tiene como objetivo principal el estudio y la elaboración de un plan de negocio para la posterior puesta en marcha de Choice, una Agencia Creativa para PYMES que incorpora una Academia ... -
Comparació del comerç online del sector turístic amb el sector de la moda
(2018)Aquest treball consta d’una investigació basada en la comparació de les plataformes digitals del sector turístic amb el sector de la moda, amb la intenció de conèixer les diferències que presenten en ... -
La competitivitat dels equips de futbol i la distribució dels ingressos dels drets televisius
(2023)Els ingressos que provenen dels drets televisius suposen d’entre un 50% i un 70% dels totals que registren els equips de les cinc grans lligues del futbol europeu. Aquest estudi té l’objectiu d’analitzar ... -
Computers Usage and Labour Market: a Parallelism with Artificial Intelligence
(2018)This study will focus on the effects that technology, concretely computers, have on employment levels and wages of employees depending the sector of activity they work on and which kind of tasks they ... -
Concurs de Castells 2022: Perfil de l’assistent i els seus patrons de despesa durant l’esdeveniment
(2023)Els esdeveniments esportius i culturals són de gran importància pel territori en què es realitzen, donat als efectes positius que tenen en l’economia de la zona. És per aquest motiu, que l’objectiu ... -
Consustur: Creació duna consultoria estratègica de turisme sostenible a Catalunya
(2020)Aquest projecte consisteix en la creació d’una consultoria estratègica especialitzada en turisme sostenible a Catalunya, amb la qual es vol aconseguir reduir l’impacte negatiu que l’activitat turística ... -
Cooperatives i internacionalització: Estudi DO Montsant
(2021)El següent estudi presenta un objectiu principal que es analitzar el procés d’internacionalització de les cooperatives i poder veure si es troben amb més dificultats que una empresa mercantil per ... -
Cop de Mà, creps inclusives
(2023)Davant les creixents tendències de consum i globalització, la societat té la responsabilitat d'adequar la seva activitat de forma que permeti un desenvolupament sostenible en el temps. Tots els sectors ... -
¿Cómo influyen las redes sociales en las habilidades profesionales de los jóvenes en el mundo empresarial?
(2023)El creixement de l'ús de les xarxes socials entre els joves ha estat un tema àmpliament analitzat en termes de salut i hàbits. El present treball té com a objectiu analitzar i avaluar com les xarxes ... -
Creació d'una empresa que gestiona rutes turístiques sostenibles
(2020)CATarsi és un projecte empresarial que persegueix apropar als ciutadans a un tipus de turisme interior, oferint un servei de rutes turístiques sostenibles i col·laborant amb fundacions dintre de la ... -
Creació de l’empresa Youmo Cars
(2022)El mercat de cotxes esportius, de luxe, clàssics i “superesportius” d’ocasió als Emirats Àrabs és un sector molt explotant, amb un excés d’oferta d’aquests productes que no són capaços de vendre. Per ... -
Creación de un e-commerce de venta de gorras: Hilemon
(2021)El objetivo principal de este proyecto es estudiar y desarrollar un plan de negocio para el lanzamiento de Hilemon, un e-commerce enfocado en el sector retail, especializado en la venta de gorras. Después ... -
Creación de una plataforma de inversión
(2022)Aquest document és un treball de fi de grau realitzat per Ian Baño i Iker Tam, estudiants de la Doble Titulació d'Administració d'empreses i gestió de la innovació i Màrqueting i comunitats digitals del ... -
Crec coliving al Maresme: projecte emprenedor
(2020)El projecte té com a finalitat proporcionar una nova línia de negoci a la, ja existent, empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines compartides a Barcelona i ... -
Criteris de gestió de l’Economia del Bé Comú a un ajuntament
(2020)El nom de l’autora d’aquest treball de fi de grau és Maria Glòria Salvañá Martínez estudiant d’Administració i Direcció d’Empreses de la universitat Tecnocampus de Mataró. L’objectiu del TFG és ... -
Cromathyc, realitats fetes virtualment
(2023)Aquest projecte té la finalitat de convertir les estructures físiques d’una empresa d’il·luminació LED en estructures completament virtuals. És tot un repte per a l’empresa mare ja existent, la creació ... -
Customer relationship management system: A must for any home appliances store motivations, proposal and benefits
(2023)The intervention project to be developed is based in the company MILAR store located in the town of Calella, an electrical home appliances in-store retailer. The reason that made me consider running ...