Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFerraz Xufré, Roger
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-01-24T09:25:07Z
dc.date.available2023-01-24T09:25:07Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2155
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn aquest treball final de grau es mostra l'anàlisi sobre nous mètodes de màrqueting digital i l'aplicació d'aquests, amb l'objectiu de crear una proposta de la campanya publicitària d'Inbound màrqueting en xarxes socials en una empresa. El projecte s'ha realitzat en dues parts, la primera part d'investigació i documentació de la indústria la qual es troba l'empresa. La segona part, més pràctica, és on s'ha pogut fer la proposta de campanya publicitaria incloent-hi diferents continguts, siguin fotografies o vídeos, adequats als interessos de l'empresa.ca
dc.format.extent64 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMàrqueting digital, Inbound Marquèting, xarxes socials, empresaca
dc.titleCreació d’una campanya publicitària d’Inbound Marquèting en xarxes socials en una empresaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGuillén Burguillos, Miguel


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir