Show simple item record

dc.contributor.authorMorales Hernández, Laura
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-01-17T09:51:44Z
dc.date.available2023-01-17T09:51:44Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2134
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn aquest treball de final de grau s’ha ajudat a millorar la visibilitat d’una fruiteria de Barcelona, que, a més de vendre fruita i verdura als habitants del barri, proporciona serveis de distribució a empreses de restauració i hostaleria. Per fer-ho, s’ha dissenyat la identitat visual de la marca, s’ha desenvolupat la seva pàgina web corporativa, i s’ha prototipat un e-commerce que es pretén implementar en un futur. També s’han dissenyat productes promocionals i utilitzat màrqueting augmentat per a innovar respecte a la competència.ca
dc.format.extent87 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherWeb, identitat visual, marca, comerç, fruiteriaca
dc.titleCreación de identidad visual y diseño de página web para un comercio localca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorVidal Peig, Teresa


Files in this item

 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint