Ara mostrant els elements 241-260 de 337

    • Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava 

      Garcés Peiró, Beatriz (2020)
      La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ...
    • El Niu Cooperativa: una proposta d’allotjament rural 

      Muro Mauri, Paula (2020)
      El present projecte consisteix en l’estudi de la viabilitat de la creació d’una cooperativa d’allotjament turístic rural a Vallbona de les Monges (l’Urgell, Lleida), mitjançant la realització d’un pla ...
    • Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris 

      Ibañez Ridorsa, Laia (2020)
      El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ...
    • Crec coliving al Maresme: projecte pla de màrqueting 

      Hernández Ruano, Álvaro; Valhondo Romero, Mariona (2020)
      L’objectiu d’aquest projecte és, a més de diversificar el mercat, ampliar el públic a qui va actualment dirigit l’empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines ...
    • La robotització de les recepcions hoteleres 

      Rojo Sucarrat, Nùria (2020)
      Davant d’una era plena de tecnologia, en tots els sectors i en tots els serveis. El turisme no podia ser menys i es per això que ja s’han vist moltes aplicacions tecnològiques relacionades. Se’n troben ...
    • Last travel: creación de una agencia de viajes online 

      Cantos Andevert, Irene (2020)
      Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ...
    • ¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico? 

      García Rodríguez, Mar (2020)
      La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar ...
    • Proyecto emprendedor: Banana Coffee Shop 

      Hernández Bonilla, Víctor (2020)
      El present pla d'emprenedoria té com a objectiu analitzar la viabilitat de constituir una cafeteria a la ciutat de Barcelona en la qual s'ofereixin productes d'alta qualitat en un entorn tecnològic. Com ...
    • Contaminació atmosfèrica als principals ports espanyols i europeus 

      Ortiz Ràdio, Sergi (2020)
      Els ports juguen un rol molt important i es poden considerar la columna vertebral de la globalització, ja que són generadors de creixement econòmic allà on la seva influència arriba. En aquest estudi ...
    • Gestión logística de los residuos metálicos 

      Chici, Nixandra (2020)
      En el present treball es pretén analitzar els principals motius pels quals en la indústria dels residus metàl·lics li és difícil exportar la mercaderia en determinats moments als principals països ...
    • Contaminación y buques ¿Cuál es el impacto producido del puerto a la ciudad de Barcelona? 

      Petriz Alarcón, Marc (2020)
      Aquesta investigació està dirigida a conèixer l'impacte del port sobre la ciutat, en termes de contaminació atmosfèrica. La contaminació atmosfèrica és una de les principals causes de mortalitat a les ...
    • Análisis empírico de la IMO 2020 en los SOx de España 

      Reche Fernandez, Lorena (2020)
      Com a important mesura per a la reducció de les emissions d’òxid de sofre en l’atmosfera procedent dels vaixells, l’Organització Marítima Internacional, a partir de l’1 de gener del 2020, ha establert ...
    • Growtrip: pla de màrqueting 

      Ibañez Ridorsa, Laia (2020)
      El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ...
    • Plan de marketing de eventos enológicos 

      López Saez, Estel·la (2020)
      L'enoturisme, que és aquell turisme pel qual la seva prioritat és el vi i la seva cultura, està de moda i ha crescut en els últims anys. Catalunya és una de les comunitats autònomes que més posa en valor ...
    • Crec coliving al Maresme: projecte emprenedor 

      Hernández Ruano, Álvaro; Valhondo Romero, Mariona (2020)
      El projecte té com a finalitat proporcionar una nova línia de negoci a la, ja existent, empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines compartides a Barcelona i ...
    • El impacto de la eliminación del roaming en el turismo de la UE 

      Oyola Bordagaray, Dana (2019)
      Este trabajo analiza el impacto de los sesgos cognitivos en los turistas en su percepción sobre la retirada de los cargos por itinerancia en la Unión Europea. Como base para nuestra investigación, se ...
    • Pla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant ...
    • PHOOD: projecte d’emprenedoria 

      Garcia Carmona, Laia; Huguet Aregall, Clàudia (2020)
      PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
    • Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ...
    • El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic 

      Muro Mauri, Paula (2020)
      L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al medi ambient. En aquest ...