Departament d'Empresa: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 21-40 de 365
-
Atributos determinantes en la elección de arrendamiento
(2024)Els habitatges són actius d'alt valor en la societat, però essencials per a la vida de les persones. El seu preu ve determinat per les seves característiques o atributs útils. Per això, aquest treball ... -
Pla de màrqueting d'Il Caffè di Francesco
(2024)Aquest treball de final de grau conté un pla de màrqueting per a l'empresa de cafè Il Caffè di Francesco. En aquest treball s'analitza l'entorn intern i extern de l'empresa, tenint en compte els seus ... -
The effect of corporators responsibility practices and brand perception: a study on consumer behavior in the textile industry
(2024)Aquest estudi té com a objectiu examinar l'impacte de les pràctiques de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) en el comportament i preferències del consumidor dins de la indústria tèxtil. En ... -
Adequació de la llar i benestar
(2024)L'habitatge és un factor clau que pot influir en la qualitat de vida, i s'identifiquen problemàtiques com l'amuntegament i la sotaocupació, les quals afecten directament a l'adequació dels habitatges. ... -
Determinantes de la emancipación juvenil
(2024)El procés d'emancipació dels joves cada cop es produeix en una edat més tardana, i la mitjana és als 30 anys. Aquest estudi té com a objectiu analitzar els determinants de l'emancipació juvenil, ... -
Les motivacions de la generació Z i mil·lennistes per a consumir cafè d’especialitat
(2024)En aquest treball hem analitzat les motivacions de la generació Z i els mil·lennistes per consumir cafè d’especialitat. S'han plantejat una sèrie d'hipòtesis que hem contrastat mitjançant una enquesta ... -
Re-cycling: transformant l’esforç en energia sostenible
(2024)El projecte emprenedor Re-cycling Studio proposa la creació d'un centre de ciclisme indoor a Barcelona amb bicicletes ecològiques que transformen l'esforç generat al pedalar en energia sostenible. ... -
¿Cómo afecta el turismo de Airbnb a la polución?
(2024)Aquest treball de fi de grau investiga l'impacte del turisme d'economia col·laborativa en la qualitat de l'aire en àrees urbanes. A través d'una anàlisi empírica basada en dades d'ocupació i nivells ... -
Equilibrio entre la náutica y la conservación marina: Puerto de Mataró como caso de estudio
(2024)L'oceà abasta una gran part de la superfície terrestre i exerceix un paper crucial en la regulació del clima global i en la sustentació de la vida. Tot i això, s'enfronta a amenaces significatives a ... -
Impacto del marketing en los resultados deportivos y económicos de los clubes participantes en La Liga
(2024)Aquest treball d'investigació analitza l'impacte de diverses variables de màrqueting en els resultats esportius i econòmics dels clubs de futbol participants de La Lliga. L'objectiu principal és ... -
Creació i avaluació d’una campanya de promoció musical a través de Spotify Playlists
(2024)El treball final de grau se centra en desenvolupar una estratègia de promoció per a la cançó "Saturn" de l'artista emergent Albert Ibànyez (nom artístic:Albi), del gènere indie/alternatiu en català, ... -
Estratègia digital per Vallboa: Optimitzant el tràfic web i impulsant les vendes en línia
(2024)El present treball presenta una estratègia digital detallada per a Vallboa, una marca de bijuteria artesanal. L'objectiu principal és optimitzar el tràfic web i impulsar les vendes en línia de la ... -
Pla de màrqueting Toysline
(2024)Aquest document recull un pla de màrqueting per a Toysline, una empresa de joguines educatives, amb l'objectiu d'obrir un nou canal de distribució mitjançant botigues físiques a Barcelona i Madrid. ... -
Los medios tradicionales como fuente de informacion de crisis en las redes sociales
(2024)Aquest Treball de Fi de Grau comprèn un estudi que examina el paper i influència dels Mitjans Tradicionals com a fonts d'informació de crisi en Twitter durant la crisi reputacional de la Real Federació ... -
Estudio de satisfacción en el sector gastronómico: Departamento de marketing propio vs. Agencias subcontratadas
(2024)Aquest Treball de Fi de Grau explora la influència de les estratègies de màrqueting intern i extern en la satisfacció del client dins del sector gastronòmic. Mitjançant una anàlisi comparativa, s'avaluen ... -
Toma de decisiones éticas de los profesionales del marketing en comparación a los demás
(2024)Aquest estudi investiga com la formació en màrqueting influeix en la percepció ètica, comparant estudiants de màrqueting amb estudiants sense formació en aquest àmbit. A través de quatre escenaris ... -
Avaluació del procés de selecció de les empreses d’economia social i solidària
(2023)El present treball d’investigació ha tractat d’avaluar la importància que tenen per a les entitats de l’Economia Social i Solidària, en els seus processos de selecció de personal, aspectes com la ... -
Boonpay
(2023)Boonpay es una solución de pago “compra ahora, paga después” destinada como beneficio laboral. A través de Boonpay, las empresas pueden compensar la pérdida de poder adquisitivo de sus empleados. [...] -
Fly agency: Business plan
(2023)Fly Agency is a business idea that was created to solve an existing market pain point. Nowadays, exchanges between world cultures are becoming more frequent and study abroad is of great interest as ... -
Influencing factors and model construction of China's steel supply chain elasticity
(2023)This TFM first clarifies the concept and characteristics of steel supply chain elasticity. From the perspective of elasticity capabilities, it identifies the specific influencing factors of steel supply ...