Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 54-73 of 329
-
Concurs de Castells 2022: Perfil de l’assistent i els seus patrons de despesa durant l’esdeveniment
(2023)Els esdeveniments esportius i culturals són de gran importància pel territori en què es realitzen, donat als efectes positius que tenen en l’economia de la zona. És per aquest motiu, que l’objectiu ... -
Connecting Start-ups: Pla de Màrqueting
(2020)Es presenta Pla de Màrqueting per al projecte emprenedor Connecting Start-ups: Innovació Oberta entre Corporates i start-ups. Es detalla el procés de captació de clients, proveïdors i aliats clau a ... -
Consustur: Creació duna consultoria estratègica de turisme sostenible a Catalunya
(2020)Aquest projecte consisteix en la creació d’una consultoria estratègica especialitzada en turisme sostenible a Catalunya, amb la qual es vol aconseguir reduir l’impacte negatiu que l’activitat turística ... -
Contaminació atmosfèrica als principals ports espanyols i europeus
(2020)Els ports juguen un rol molt important i es poden considerar la columna vertebral de la globalització, ja que són generadors de creixement econòmic allà on la seva influència arriba. En aquest estudi ... -
Contaminación y buques ¿Cuál es el impacto producido del puerto a la ciudad de Barcelona?
(2020)Aquesta investigació està dirigida a conèixer l'impacte del port sobre la ciutat, en termes de contaminació atmosfèrica. La contaminació atmosfèrica és una de les principals causes de mortalitat a les ... -
Cooperatives i internacionalització: Estudi DO Montsant
(2021)El següent estudi presenta un objectiu principal que es analitzar el procés d’internacionalització de les cooperatives i poder veure si es troben amb més dificultats que una empresa mercantil per ... -
Cop de Mà, creps inclusives
(2023)Davant les creixents tendències de consum i globalització, la societat té la responsabilitat d'adequar la seva activitat de forma que permeti un desenvolupament sostenible en el temps. Tots els sectors ... -
Corporate social responsibility and corporate culture: Will they be the key to success in the XXI century?
(2020)En un segle regnat per la incertesa, l’evolució i els canvis constants, quina hauria de ser la base d’una empresa? La rendibilitat? Des d’una aproximació marquetiniana s’afirma que una empresa que només ... -
Cost-benefit analysis for the electrification of city bus fleets
(2021)Les emissions del transport han anat creixent des de que es tenen registres. Cal adoptar mesures urgents per a detenir aquest creixement. Aquesta recerca pretén fer un pas més cap a la descarbonització ... -
¿Cómo influyen las redes sociales en las habilidades profesionales de los jóvenes en el mundo empresarial?
(2023)El creixement de l'ús de les xarxes socials entre els joves ha estat un tema àmpliament analitzat en termes de salut i hàbits. El present treball té com a objectiu analitzar i avaluar com les xarxes ... -
Creació d'una empresa que gestiona rutes turístiques sostenibles
(2020)CATarsi és un projecte empresarial que persegueix apropar als ciutadans a un tipus de turisme interior, oferint un servei de rutes turístiques sostenibles i col·laborant amb fundacions dintre de la ... -
Creació de l’empresa Youmo Cars
(2022)El mercat de cotxes esportius, de luxe, clàssics i “superesportius” d’ocasió als Emirats Àrabs és un sector molt explotant, amb un excés d’oferta d’aquests productes que no són capaços de vendre. Per ... -
Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar!
(2020)El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ... -
Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris
(2020)En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ... -
Creación de un e-commerce de venta de gorras: Hilemon
(2021)El objetivo principal de este proyecto es estudiar y desarrollar un plan de negocio para el lanzamiento de Hilemon, un e-commerce enfocado en el sector retail, especializado en la venta de gorras. Después ... -
Creación de un gimnasio para la tercera edad - Seniorsgym S.L
(2022)Amb el projecte emprenedor actual, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un gimnàs dirigit per a la gent gran, Seniorsgym. El gimnàs ofereix un servei bo i especialitzat per ... -
Creación de un modelo de reporting con Power BI para el departamento de Marketing de Aglaia Consulting
(2022-06)En aquest projecte d’intervenció es persegueix crear un model de reporting amb Power BI pel departament de Marketing d’Aglaia Consulting. L’objectiu es poder recopilar tota la informació que genera ...