Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 263-282 of 329
-
Plataforma de compraventa de productos pasados de temporada y de segunda mano: Plan de empresa Sherit
(2021)Estamos inmersos en un mundo digital omnipresente y en evolución continua. Vivimos en un mundo de constante cambio, donde ha ido mejorando nuestra calidad y estilo de vida, hecho que dio paso al ... -
El poder dels petits influencers - Anàlisi del poder de persuasió dels influencers hispanoparlants en funció del nombre de seguidors en el mercat del skateboarding.
(2022-06)Com d’influents són realment els influencers? Valgui la redundància, és difícil saber quin impacte pot arribar a tenir un influencer sobre la seva audiència. Aquesta investigació es proposa mesurar ... -
Pont Tech Bridge: Tecnologia y soluciones de alto impacto para escalar en tu negocio
(2023)Perfil profesional del emprendedor; Soy Vady René Guerra cuento con más de 20 años de experiencia en la industria de Telecomunicaciones y Tecnologías de la Información y Comunicaciones. He desempeñado ... -
¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico?
(2020)La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar ... -
Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM
(2020)Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ... -
Projecte de viabilitat d’una escola de ball temàtica - Live It Up
(2022-06)Les escoles de dansa actuals poden brindar aprenentatge, valors ètics, però actualment no acostumen a aportar-nos experiència. Arran d’aquest fet neix Live It Up: una nova escola de ball temàtica a ... -
Projecte emprenedor de Moreyba: Impulsant la cosmètica ecològica per a tot tipus de pells
(2023)Aquest pla d'empresa té com a finalitat examinar la viabilitat econòmica i financera de Moreyba, una marca emergent en el mercat de la cosmètica ecològica. S'elabora una anàlisi dels factors clau de ... -
Projecte emprenedor: 3Dtres
(2023)3Dtres és un ecommerce que neix per crear productes de decoració ideals per regalar, fusionant l’artesania i la tecnologia. Utilitza l’artesania com a motor d’innovació sostenible, fabricant els seus ... -
Projecte emprenedor: E-tiks, un Marketplace ètic
(2022)E-tiks és un Marketplace que uneix usuaris i artesans i fabricants de productes sostenibles. El model de negoci està basat en la venda de productes online, en aquest cas, decoració, mobiliari i parament ... -
Projecte emprenedor: Fenrir
(2021)Segons dades de l’Organització Mundial del Turisme (OMT), el 2019 es va registrar un flux de desplaçament internacional de 1.400 milions de persones. Això equival a una cinquena part de la població ... -
Projecte sobre la creació d’un pla de màrqueting per l’empresa Tunap Sports
(2020)Amb aquest projecte es pretén crear una estructura sòlida per l’empresa Tunap Sports i la seva corresponent implementació en un mercat molt competitiu, trobant les estratègies idònies i el públic ... -
Promotion in a Corporation: is your position affected by your gender?
(2020)Gender equality has been one of the most important discussion topics of this century. Considering that the labor market is an environment that can be regulated through governmental policies, it is ... -
Protech - V: vehículos industriales
(2018)En aquest treball de final de carrera, hi trobareu l’estudi del llançament del producte Protech –V, dins el mercat competitiu dels sistemes de Protecció Contra Incendis. En el nostre cas, el projecte ... -
Proyecto emprendedor: Banana Coffee Shop
(2020)El present pla d'emprenedoria té com a objectiu analitzar la viabilitat de constituir una cafeteria a la ciutat de Barcelona en la qual s'ofereixin productes d'alta qualitat en un entorn tecnològic. Com ... -
Proyecto emprendedor: Coctelería creativa Gran Canaria
(2023)El proyecto presenta un plan emprendedor para la creación de una Coctelería Clandestina y Sostenible en Las Palmas de Gran Canaria, llamada Coctelería 180º. El objetivo es la elaboración del plan de ... -
Publicidad en el sector de la moda: Marketing de influencers y bloggers.
(2018)Este trabajo de final de grado, de carácter científico, se ha desarrollado a raíz de los nuevos líderes de opinión que han surgido en las redes sociales, los influencers, y que han conseguido cambiar ...