Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 182-201 of 329
-
El impacto de un programa de televisión gastronómico en un restaurante
(2022)El món de la televisió és molt heterogeni i ofereix diversitat de continguts, com els relacionats amb la gastronomia, amb la finalitat de captar l'atenció dels seus espectadors. És tal el seu potencial, ... -
Impacto del COVID en la Logística y los Negocios Marítimos
(2022-06)Aquest document es basa en una investigació sobre l'impacte de la COVID19 a la logística i els negocis marítims. Amb la finalitat de poder aportar informació fidedigna s'ha optat per recursos bibliogràfics ... -
Implementación de modelo de ecommerce y propuesta de mejora
(2022)El mundo ha estado dando pasos agigantados hacia la globalización de las comunicaciones, hecho que ha sido potenciado por el COVID-19 con un efecto precipitante desencadenando un crecimiento sustancial ... -
Implementación del E-Commerce Jappy Products
(2022)“Jappy” nace de encontrar una oportunidad en el mercado del sextech en Perú, el cual no se encuentra del todo desarrollado en una etapa de desarrollo -
Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje
(2020)El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ... -
Influencing factors and model construction of China's steel supply chain elasticity
(2023)This TFM first clarifies the concept and characteristics of steel supply chain elasticity. From the perspective of elasticity capabilities, it identifies the specific influencing factors of steel supply ... -
La influència de les Fake News ens fa més feliç?
(2023)Les Fake News són un tema que ens envolta en el nostre dia a dia. Aquestes cada vegada tenen una major repercussió en la societat en l'àmbit de les xarxes socials, ja que, a més de ser una font ... -
Interaction with luxury brands: The case of Gucci on Instagram
(2022-06)Currently, the profiles of fashion brands on Instagram are followed by a large community of young users. One of the most highlighted firms in the social network is Gucci, whose digital communication ... -
Interest towards the blockchain implementation on digital advertising in Catalonia
(2022-06)Aquesta tesi argumenta que hi ha una manca de coneixement sobre l'interès de les persones cap a la implementació de blockchain en la publicitat en línia. L´aportació d´aquesta investigació a la ... -
La irracionalidad de las personas en la toma de decisiones: estudio en mercados de segunda mano
(2018)Aquest projecte tracta d’investigar i aportar informació sobre un àmbit del que fins el moment es desconeix qualsevol tipus d’estudi i investigació; parteix de questionar la racionalitat de les persones ... -
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ... -
KOCCONUT
-
Kumba
(2022)Kumba nace como una idea de desarrollar el sector de la limpieza doméstica que está dominado por la informalidad y que las personas que hacen parte de este empiecen a trabajar en condiciones laborales ... -
Las crisis financieras históricas y los factores que las desencadenan
(2018)Analitzem i reflexionem sobre les crisis sorgides, les conseqüències que aquestes han portat, tant econòmiques com socials i polítiques, i les causes per les quals es van originar. Intentant trobar una ... -
Las navieras del futuro en la era de los grandes gigantes logísticos
(2022-06)L’objectiu d’aquest Treball de Final de Grau de logística i negocis marítims és estimar com seria l’entrada d’Amazon en el transport marítim de mercaderies. S’ha realitzat un anàlisi qualitatiu basat ... -
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ... -
Laying the foundations of TecnoCampus' digital transformation
(2021)Navigating through a volatile digital era, the adoption of new business models is crucial to survive within the market. Covid-19 has accelerated the path towards the Digital Transformation (DT) of all ...