Browsing Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa by Title
Now showing items 175-194 of 329
-
Impacte de les xarxes socials a l’èxit dels restaurants de Barcelona
(2023)Les xarxes socials han canviat per complet gran part de les accions diàries de qualsevol individu i és tal el seu potencial que les empreses les han hagut d'adaptar en el si de les seves estratègies per ... -
Impacte socioeconòmic d’Airbnb a la ciutat de Barcelona
(2022)La potenciació de l’economia col·laborativa en el sector turístic, junt amb les tecnologies de la informació i la comunicació, donen lloc a noves plataformes digitals com Airbnb, les quals generen un ... -
El impacto de la economía colaborativa en el mercado de la vivienda de Barcelona
(2020)Tradicionalment, el mercat de l'habitatge i el mercat dels allotjaments turístics constituïen dos mercats independents. La consolidació de les noves tecnologies i l'arribada ... -
El impacto de la eliminación del roaming en el turismo de la UE
(2019)Este trabajo analiza el impacto de los sesgos cognitivos en los turistas en su percepción sobre la retirada de los cargos por itinerancia en la Unión Europea. Como base para nuestra investigación, se ... -
Impacto de la marca de distribuidor en el sector fast-moving consumer goods (FMCG) español
(2020)La investigació que es planteja en aquest Treball Final de Grau pretén mostrar, a partir d'un estudi de camp, la importància de la marca de distribuïdor en els supermercats espanyols. A més d'assenyalar ... -
El impacto de la subida de los fletes marítimos en la economía global
(2022-06)La pandemia de COVID-19 ha tenido un gran impacto sin precedentes en las cadenas de suministro globales y, al ser la demanda por el transporte marítimo la demanda derivada de otros productos, también ... -
Impacto de las mejoras del transporte público sobre la polución. Evidencia de ciudades españolas
(2022-06)En aquest estudi s’investiga l’impacte del transport públic, en aquest cas el del metro, sobre la contaminació atmosfèrica, concretament sobre els contaminants PM10, NO2 i O3, a les ciutats espanyoles ... -
El impacto de un programa de televisión gastronómico en un restaurante
(2022)El món de la televisió és molt heterogeni i ofereix diversitat de continguts, com els relacionats amb la gastronomia, amb la finalitat de captar l'atenció dels seus espectadors. És tal el seu potencial, ... -
Impacto del COVID en la Logística y los Negocios Marítimos
(2022-06)Aquest document es basa en una investigació sobre l'impacte de la COVID19 a la logística i els negocis marítims. Amb la finalitat de poder aportar informació fidedigna s'ha optat per recursos bibliogràfics ... -
Implementación de modelo de ecommerce y propuesta de mejora
(2022)El mundo ha estado dando pasos agigantados hacia la globalización de las comunicaciones, hecho que ha sido potenciado por el COVID-19 con un efecto precipitante desencadenando un crecimiento sustancial ... -
Implementación del E-Commerce Jappy Products
(2022)“Jappy” nace de encontrar una oportunidad en el mercado del sextech en Perú, el cual no se encuentra del todo desarrollado en una etapa de desarrollo -
Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje
(2020)El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ... -
Influencing factors and model construction of China's steel supply chain elasticity
(2023)This TFM first clarifies the concept and characteristics of steel supply chain elasticity. From the perspective of elasticity capabilities, it identifies the specific influencing factors of steel supply ... -
La influència de les Fake News ens fa més feliç?
(2023)Les Fake News són un tema que ens envolta en el nostre dia a dia. Aquestes cada vegada tenen una major repercussió en la societat en l'àmbit de les xarxes socials, ja que, a més de ser una font ... -
Interaction with luxury brands: The case of Gucci on Instagram
(2022-06)Currently, the profiles of fashion brands on Instagram are followed by a large community of young users. One of the most highlighted firms in the social network is Gucci, whose digital communication ... -
Interest towards the blockchain implementation on digital advertising in Catalonia
(2022-06)Aquesta tesi argumenta que hi ha una manca de coneixement sobre l'interès de les persones cap a la implementació de blockchain en la publicitat en línia. L´aportació d´aquesta investigació a la ... -
La irracionalidad de las personas en la toma de decisiones: estudio en mercados de segunda mano
(2018)Aquest projecte tracta d’investigar i aportar informació sobre un àmbit del que fins el moment es desconeix qualsevol tipus d’estudi i investigació; parteix de questionar la racionalitat de les persones ... -
Job satisfaction and its link with mental health in Catalonia
(2020)The relationship between job satisfaction and mental health is an object of intense research. The present study aims to determine the existence of a statically significant relationship between job ... -
KOCCONUT
-
Kumba
(2022)Kumba nace como una idea de desarrollar el sector de la limpieza doméstica que está dominado por la informalidad y que las personas que hacen parte de este empiecen a trabajar en condiciones laborales ...