• Gestió de l'èxit: governança i organització. El cas de la cooperativa Som Energia 

      Guillén Burguillos, Miguel (2017)
      Som Energia és una cooperativa de consum que produeix i comercialitza energia de fonts 100% renovables. Fundada l'any 2010, en pocs anys ha aconseguit més de 37.000 socis i facturar al voltant de 30 ...
    • PEES: PROJECTE EDUCATIU D’EMPRENEDORIA SOCIAL 

      Purtí Gonzàlez, Josep (2017)
      Creació d’un projecte educatiu d’emprendoria social. A partir de l’anàlisi de la situació actual del mercat de l’emprenedoria i concretant en l’emprenedoria social, l’anàlisi dels premis i reconeixements ...
    • Comparació del comerç online del sector turístic amb el sector de la moda 

      Torrent Muntada, Mariona (2018)
      Aquest treball consta d’una investigació basada en la comparació de les plataformes digitals del sector turístic amb el sector de la moda, amb la intenció de conèixer les diferències que presenten en ...
    • Moonbox 

      Navarro, Mar; Rams, Mariona (2018)
      Les MOONBOX són unes capses pensades per dones embarassades o mares recents, que a través d’un model per subscripció, s’envien cada trimestre al domicili de la mare.
    • Wondo, your sustainable food market 

      Baltic Flores, Laura J.; Tébar Pendón, Adrián (2018)
      The main reason why this project will be carried out is the need for a change that we believe involves both consumers and producers, towards a sustainable lifestyle in order to decrease the negative ...
    • El papel de la política y los acuerdos comerciales en las importaciones de los Estados Unidos: aplicación de un modelo de gravedad 

      Ramos Salas, Sara (2018)
      El comercio internacional es actualmente un factor de gran importancia para todas las naciones. Los acuerdos de libre comercio han sido el modelo de integración económica más común y tienen como principal ...
    • Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J 

      Peña Biel, Júlia (2018)
      El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ...
    • GVC: un análisis de país y sectorial: el caso de España 

      Calvo Rodríguez, Raquel (2018)
      Aquest treball de final de grau persegueix identificar, mesurar i analitzar l’impacte dels distints elements en el que es descompon el valor afegit contingut en les exportacions brutes totals de les ...
    • TechFootballSkills 

      Xalabardé Bonet, Gerard (2018)
      TechFootballSkillS is an online platform that offers complementary formation courses about football technification to boys and girls who love football. Teachers of these courses are retired professional ...
    • Anàlisis mediambiental: aplicació de la Corba de Kuznets a Catalunya, Comunitat Valenciana i Illes Balears. Aplicació de l'economia circular 

      Armiñana Maristany, Maria (2018)
      En aquest estudi, s’investiga la relació que hi ha entre el creixement econòmic de Catalunya, Comunitat Valenciana i Illes Balears amb el desgast ambiental que aquest causa, incloent el sector del turisme ...
    • AnFloat Hotel 

      Jiménez Hidalgo, Antonio; Lozano Martí, Anna (2018)
      Moltes són les vegades que s’han escoltat les problemàtiques sobre la falta de sòl a. Per poder continuar amb la seva tasca expansiva, es necessita més terreny , però no es pot aconseguir per tractar-se’n ...
    • Factors que influeixen al preu del lloguer a Barcelona 

      Armengol Vallina, Anna (2018)
      Actualment a l’hora de buscar una nova vivenda per viure, el preu del lloguer juga un paper fonamental, ja que és la característica que primer s’observa. Aquest projecte naix a partir de la manca ...
    • Anàlisi econòmica financera del sector vinícola català 

      Estop Andrés, Diana (2018)
      El treball presenta l’anàlisi econòmica financera de les grans empreses vinícoles de Catalunya. L’estudi posiciona el sector vinícola català en la conjuntura actual i presenta els principals indicadors ...
    • Event Builder: eventos para emprendedores 

      López Carrión, Judith (2018)
      Aquest projecte es basa en la creació d'Event Builder, una nova organitzadora d'esdeveniments per a emprenedors fomentant i incorporant la innovació mitjançant noves metodologies, ...
    • Las crisis financieras históricas y los factores que las desencadenan 

      Fernández Montero, Ainoa; Laborda Díaz, María Verónica (2018)
      Analitzem i reflexionem sobre les crisis sorgides, les conseqüències que aquestes han portat, tant econòmiques com socials i polítiques, i les causes per les quals es van originar. Intentant trobar una ...
    • Double VR: desarrollo de un escape room con realidad virtual y realidad aumentada 

      González Pérez, Sara (2018)
      El present projecte consisteix en la producció d'un nou concepte de room escape basat en la combinació d'elements tangibles propis de les sales d'escapament amb la integració d'elements ...
    • La irracionalidad de las personas en la toma de decisiones: estudio en mercados de segunda mano 

      Galindo Gómez, Estefania (2018)
      Aquest projecte tracta d’investigar i aportar informació sobre un àmbit del que fins el moment es desconeix qualsevol tipus d’estudi i investigació; parteix de questionar la racionalitat de les persones ...
    • Què diu la música sobre tu? 

      Pou Plana, Pere; Ruiz Aubets, Anna Guadalupe (2018)
      Estudi de la relació entre la música i les persones en quatre àmbits d’actuació; Laboral, Educatiu, Social i Psicològic, mitjançant dades recollides a partir d’una enquesta a 287 estudiants del Tecnocampus, ...
    • El papel del branded content en el sector de la moda online 

      López Martínez, Silvia (2018)
      Resumen Realización de un proyecto científico basado en el estudio del branded content como técnica publicitaria, analizando su evolución y situación actual en relación con el sector de la moda online. ...
    • La Masía & Events 

      García, Marina; Lorenzana, Claudia (2018)
      La Masia & Events se lanza al mercado como una nueva línea de negocio de Camping La Masia. Se caracteriza por ofrecer a sus clientes actividades de carácter familiar dentro de un camping, destinado a ...