Show simple item record

dc.contributor.authorCampos Zarcos, Judit
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2023-01-12T09:19:03Z
dc.date.available2023-01-12T09:19:03Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2093
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractAquest document recull un pla de màrqueting per l’escape room Soulbound, de l’empresa Habitació 13. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la sala, la competència a Catalunya i els objectius establerts. Es proposen diferents estratègies del màrqueting mixt per respondre a les necessitats del target de Soulbound. La finalitat d’aquest projecte és augmentar les reserves i millorar la reputació de la sala, dins del sector dels escape rooms de terror a Catalunya.ca
dc.format.extent63 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherEscape room, Soulbound, targetca
dc.titlePla de màrqueting per l’escape room Soulboundca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRuiz Santiago, Aitor


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint