dc.contributor.author | Planas Salvador, Aina | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T09:02:12Z | |
dc.date.available | 2022-11-10T09:02:12Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1986 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | L'assetjament escolar ha estat sempre una realitat en la vida infantil i adolescent, una realitat que ocupa i preocupa cada dia més a famílies, educadors i terapeutes. Mitjançant l'ús dels videojocs com a eina pedagògica, amb aquest projecte es vol aconseguir ajudar a donar visualització les situacions de bullying que es puguin ocasionar en un futur. | ca |
dc.format.extent | 107 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Assetjament escolar, videojoc educatiu, eina pedagògica | ca |
dc.title | Disseny d'un prototip d'un videojoc seriós per la detecció del bullying | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | González Tardón, Carlos | |