Mostra el registre parcial de l'element
Estudio teórico y aplicado de la animación y sus técnicas extrapolado al género de videojuegos de lucha con mecánicas 2D
dc.contributor.author | Nuez Molina, Fernando Samuel | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T11:42:47Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T11:42:47Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1978 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat per investigar el concepte d'animació a través de les diverses definicions donades i estudis històrics realitzats per diversos acadèmics i experts dins del camp de l'animació. Això per descobrir les característiques que componen l'animació i les diverses tècniques utilitzades per donar vida a un personatge de ficció. Amb aquestes bases es realitzarà un estudi de lluitadors ficticis i un estudi d'arts marcials per poder produir tres personatges pertanyents a un videojoc de lluita amb mecàniques 2D, amb la finalitat de poder implementar un set d'animacions per a cada personatge. | ca |
dc.format.extent | 282 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Animació, personatge de ficció, 2D | ca |
dc.title | Estudio teórico y aplicado de la animación y sus técnicas extrapolado al género de videojuegos de lucha con mecánicas 2D | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Caimel Moreno, Javier |