Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGaldo Ojeda, Marc
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-08T11:09:32Z
dc.date.available2022-11-08T11:09:32Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1972
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEl propòsit d'aquest treball consisteix a crear un entorn 3D localitzat a l'època vikinga. S'explicarà una història sobre la realització d'un sacrifici en un petit assentament d'Islàndia. A través de l'estudi de l'època pel que fa a construccions, societat, economia... l'objectiu és fer un escenari 3D guiï a l'espectador a través d'una narració de la història.ca
dc.format.extent171 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherEntorn 3D, era vikinga, Islàndiaca
dc.titleDespués de la tormenta: Creación de un escenario 3D después del ritual del Águila de Sangre en Islandiaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCandil Gil-Ortega, Daniel


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir