Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorFernández Guerra, Pol
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-08T10:49:25Z
dc.date.available2022-11-08T10:49:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1971
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractAmb el sorgiment de la fórmula Souls al discurs genèric dels videojocs, comunitats dedicades de jugadors i periodistes entren en un debat constant al voltant d’una qüestió que eludeix fins a estudiosos acadèmics: exactament què defineix un gènere de videojocs? Més exactament, en aquesta recerca es pregunta quines característiques són més importants per la definició del gènere Soulslike sorgit dels videojocs de creixent renom per part de FromSoftware, que segueix la visió del director creatiu Hidetaka Miyazaki. Per respondre la qüestió, es crea un model d’anàlisi de “souls-likeness” a partir d’un estudi del discurs popular i de disseny, mitjançant metodologies extretes del discurs acadèmic al voltant del gènere de jocs.ca
dc.format.extent105 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subject.otherDark Souls, gènere Soulslike, souls-likenessca
dc.titleAnàlisi discursiu del gènere dels Dark Souls: What makes or breaks a Soulslike?ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernández Baena, Adso


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix