dc.contributor.author | Duro Santos, Manuel | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T09:00:22Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T09:00:22Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1969 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball tracta sobre la documentació, desenvolupament i anàlisi de models de flocking per a examinar el seu rendiment al comparar implementacions realitzades sobre el paradigma orientat a objecte amb implementacions realitzades sobre ECS. El projecte s'enfoca en la definició elemental de flocking per a, posteriorment, valorar quin paradigma s'adequa més a aquest conjunt de comportaments motors. Les implementacions realitzades s'han programat utilitzant els motors de videojocs Unity i Bevy. | ca |
dc.format.extent | 88 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject.other | Flocking, ECS, motors de jocs | ca |
dc.title | Flocking sobre paradigma ECS | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Sesa Nogueras, Enric | |