Show simple item record

dc.contributor.authorCosta Rueda, Alejandro
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-08T08:57:13Z
dc.date.available2022-11-08T08:57:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1968
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractActualment, una part rellevant dels jocs que surten al mercat són abandonats per les seves comunitats de jugadors per no estar balancejats correctament. L'objectiu d'aquest treball és desenvolupar un grup d'heurístiques per als shooters multijugador, que permeti ajudar els desenvolupadors a evitar estratègies dominants. Això s'ha realitzat mitjançant una investigació dels problemes de balanceig que hi ha i hi ha hagut en aquest gènere. Creiem que aquestes heurístiques, incorporades en les fases de desenvolupament, poden ser de gran utilitat, prevenint problemes rellevants I revisions en la fase post-release, resultant en un estalvi econòmic per les desenvolupadores.ca
dc.format.extent107 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherHeurística, tirador multijugador, shooterca
dc.titleCreation of a Set of Game Balance Heuristics for the Genre of Multiplayer Shooter Video Gamesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMiquel Ribé, Marc


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint