dc.contributor.author | Blasco Allepuz, Júlia | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T08:53:13Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T08:53:13Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1966 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | L´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en profunditat la dislèxia i els seus efectes, focalitzant l'estudi en persones dins de l'etapa vital infantil. Partint d'aquesta base, es desenvoluparan mecàniques que tractin de representar les seves dificultats per poder desenvolupar així una eina d'empatització cap a les persones amb dislèxia. | ca |
dc.format.extent | 173 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Joc seriós, dislèxia, infant | ca |
dc.title | Diseño de un videojuego para la simulación de la dislexia | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | González Tardón, Carlos | |