Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBlasco Allepuz, Júlia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-08T08:53:13Z
dc.date.available2022-11-08T08:53:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1966
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractL´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en profunditat la dislèxia i els seus efectes, focalitzant l'estudi en persones dins de l'etapa vital infantil. Partint d'aquesta base, es desenvoluparan mecàniques que tractin de representar les seves dificultats per poder desenvolupar així una eina d'empatització cap a les persones amb dislèxia.ca
dc.format.extent173 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherJoc seriós, dislèxia, infantca
dc.titleDiseño de un videojuego para la simulación de la dislexiaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález Tardón, Carlos


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir