Show simple item record

dc.contributor.authorBlasco Allepuz, Júlia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-08T08:53:13Z
dc.date.available2022-11-08T08:53:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1966
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractL´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en profunditat la dislèxia i els seus efectes, focalitzant l'estudi en persones dins de l'etapa vital infantil. Partint d'aquesta base, es desenvoluparan mecàniques que tractin de representar les seves dificultats per poder desenvolupar així una eina d'empatització cap a les persones amb dislèxia.ca
dc.format.extent173 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherJoc seriós, dislèxia, infantca
dc.titleDiseño de un videojuego para la simulación de la dislexiaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález Tardón, Carlos


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint