Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorBlasco Allepuz, Júlia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-11-08T08:53:13Z
dc.date.available2022-11-08T08:53:13Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1966
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractL´objectiu d´aquest projecte és la creació d'un videojoc seriós amb mecàniques que simulin els problemes quotidians d'un nen amb dislèxia a l´escola. Per dur-ho a terme, en primer lloc s’estudiarà en profunditat la dislèxia i els seus efectes, focalitzant l'estudi en persones dins de l'etapa vital infantil. Partint d'aquesta base, es desenvoluparan mecàniques que tractin de representar les seves dificultats per poder desenvolupar així una eina d'empatització cap a les persones amb dislèxia.ca
dc.format.extent173 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherJoc seriós, dislèxia, infantca
dc.titleDiseño de un videojuego para la simulación de la dislexiaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález Tardón, Carlos


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix