Show simple item record

dc.contributor.authorEsquerra Magrí, Valença
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-07T11:51:30Z
dc.date.available2022-09-07T11:51:30Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1870
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractAquest estudi té per objectiu determinar quin és l’impacte econòmic que genera les Botigues Museu Salàs en el territori, un dels atractius turístics culturals més importants de la comarca del Pallars Jussà, mitjançant el càlcul de l’impacte directe, indirecte i induït, a través de les Taules d’Input-Output de Catalunya. Els resultats obtinguts conclouen un efecte directe de 2.317.292,60€, indirecte de 1.202.734,05€ i induït de 2.842.739,07€. També es pot afirmar que per cada euro de despesa per part de l’organització i dels visitants, es genera 1,52€ en l’economia.ca
dc.format.extent57 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherBotigues Museu Salàs, turisme cultural, patrimoni culturalca
dc.titleAnàlisi de l’impacte econòmic de les Botigues Museu Salàsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorTurrión Prats, Judith


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint