Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorGarriga Elorduy, Estel
dc.contributor.authorPalau Sagalés, Ariadna
dc.date.accessioned2022-07-26T10:29:44Z
dc.date.available2022-07-26T10:29:44Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1861
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEl present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials civils seguint una filosofia slow wedding. El principal objectiu és definir una estratègia de llançament, donar a conèixer la marca i desenvolupar una estratègia de posicionament que faciliti la incorporació de l’empresa en el mercat mitjançant accions de màrqueting específiques.ca
dc.format.extent61 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherEsdeveniments nupcials, weeding planner, màrquetingca
dc.titlePla de Màrqueting - Wedding Plannerca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorCivit Garcés, Jordi


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix