Departament de Tecnologia: Envíos recientes
Mostrando ítems 821-840 de 871
-
Artivisme fotogràfic: la representació femenina en els mitjans publicitaris
(2019)Situat en una realitat on hi ha desigualtat de gènere i una creixent presència dels mitjans de comunicació i les expressions artístiques en tots els àmbits possibles, per tant també en la creació ... -
Videojuegos y trastorno del espectro autista: estudio sobre las preferencias y hábitos de adolescentes con trastorno del espectro autista en relación a los videojuegos
(2019)En este trabajo, se realiza una investigación sobre los hábitos y opiniones que tienen los adolescentes con TEA con escolarización normalizada respecto a los videojuegos comparado con un grupo de control ... -
Realitat augmentada: indústria 4.0
(2019)Aquest projecte es basa a saber com funciona la Realitat Augmentada (RA), tant en àmbit general com a l’àmbit de la Indústria 4.0. Però sobretot, el resultat del projecte és la de desenvolupar un prototip ... -
Estudi de viabilitat d'un sistema d'emmagatzematge d'energia renovable mitjançant hidrogen en un habitatge
(2019)En aquest projecte s’ha realitzat un estudi de l’estat de l’art de l’energia d’hidrogen amb l’objectiu d’obrir un nou camp d’estudi dins de l’àrea de recerca de sostenibilitat del grup de recerca FI4 ... -
Càrrega i control de moviment amb seguretat aplicada: “Scorbot studio 2.0”
(2019)Aquest projecte sorgeix de la pròpia iniciativa de treballar amb una mecànica controlada per diferents elements d’Allen-Bradley que hi ha en un dels laboratoris del Tecnocampus. Partint com a base de ... -
El perro doméstico en los videojuegos: análisis de la representación de la figura del perro doméstico y su relación con el ser humano en los videojuegos
(2019)En aquest projecte es realitza una anàlisi sobre la aparició de la figura del gos i la seva relació amb l'ésser humà en els videojocs, precedit d'un estudi sobre la influència tant d'aquest mitjà en els ... -
Implementació d’un editor de Behaviour Trees a Unity Engine
(2019)Aquest treball es centra en la implementació d’un editor gràfic d’arbres de comportament per al programa Unity Engine. Al llarg de la tesis es mostra l’estat de l’art d’aquest sistema de presa de decisions ... -
Modelatge de personatges 3D basat en el món de la Flor i el Salze
(2019)Aquest treball vol donar a conèixer el misteriós món de la Flor i el Salze gràcies a una sèrie de models 3D de personatges d’un possible videojoc MOBA. El principal objectiu és deixar de confondre les ... -
Análisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indie
(2019)Les metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en ... -
Creación de una visual vertical slice: Dalca, la otra cara del circo
(2019)Aquest TFG pretén plasmar el procés a seguir per a la creació d’una proposta artística d’una forma estudiada, consistent i versemblant per a un videojoc. El treball culmina en la presentació d’una ... -
Diseño y producción de personajes 3D: ambientados en un universo steampunk victoriano distopico
(2019)Aquest document presentarà La creació de set models 3D preparats per a un videojoc doble A de PC. La proposta estètica es basa en la moda steampunk, basant-se específicament en una societat britànica ... -
Business Analytics platform for influx control of people in enclosures
(2019)La seguretat en llocs tancats és una les preocupacions més importants que han de tenir en compte els propietaris i administradors de recintes. Un dels coneixements més importants sobre la seguretat de ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
Diseño de un videojuego tipo RTS asimétrico
(2019)El principal objectiu d'aquest projecte és dissenyar un videojoc tipus RTS amb equips asimètrics per a PC ambientat en un món de fantasia. Per a aquesta comesa, es realitzarà una anàlisi dels referents ... -
Disseny d’un metavideojoc tycoon basat en els E-Sports: Història i evolució dels E-Sports i dels centres lúdics de videojocs
(2018)L’objectiu d’aquest projecte consisteix en el disseny i la realització del Game Design Document (GDD) d’un videojoc d’ordinador basat en una temàtica actualment inexistent: la gestió empresarial d’un ... -
Realización de la banda sonora de un cortometraje de cine mudo
(2018)Este se proyecto se basa en estudiar cómo afecta la presencia del sonido en una producción audiovisual. Analizando la diferencia entre el visionado de un cortometraje de cine mudo y el mismo cortometraje ... -
Realització de la preproducció, producció i postproducció d'un videoclip
(2018)Aquest projecte mostra el cicle tancat del procés de realització d’un videoclip a partir de la cançó For Sale, cedida pel DJ Abel Purroy i mesclada i masteritzada per Pol Martínez. En ordre d’execució, ... -
Sinergia i sinestèsia entre música i color
(2018)En aquest projecte de final de grau es busca relacionar el color amb la música i vincular-los tant físicament com psicològica, obtenint així aquesta sinergia i sinestèsia entre els dos. L’objectiu ... -
El smartphone com a eina de creació audiovisual
(2018)En aquest treball s’analitza el smartphone com a eina de creació audiovisual. Quin és el seu potencial i en quines situacions podria arribar a substituir a les càmeres convencionals avui dia. Es fa ... -
Experimentació amb BCI (Brain Computer Interface)
(2018)Aquest projecte aprofundeix en l’estudi del BCI (Brain Computer Interface), implementant un exemple d’ús enfocat en la transformació d’una ona cerebral en un moviment mecànic. La motivació de la ...