Ara mostrant els elements 141-160 de 493

    • Creador automàtic de tests 

      Torrent Castell, Gerard (2023)
      La generació de cobertura de codi és essencial per avaluar l'eficàcia de les proves en el desenvolupament de software. Automatitzar aquest procés millora la detecció d'errors i la qualitat del software. ...
    • Creador de llistes Warhammer 40K 

      Boix Aburraad, Francesc-Xavier (2023)
      El projecte consisteix en el desenvolupament d'una aplicació mòbil per a la creació de llistes de Warhammer 40K. Per al front-end, s'ha utilitzat React Native per a implementar l'aplicació, posant un ...
    • Aplicació de creació de dietes personalitzades 

      Homar Masachs, Francesc Xavier (2023)
      A causa de l’increment notable dels estils de vida saludables i l’angoixosa quantitat d’informació disponible a internet, es busca presentar un punt de vista simple i pràctic per aconseguir una dieta ...
    • Desarrollo full stack para la plataforma tendios 

      Jiménez Belmonte, David (2023)
      L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una aplicació capaç de rastrejar licitacions de les principals fonts. Per aconseguir-ho, s'utilitzen rastrejadors programats en Python, s'adapta el Back End ...
    • Desarrollo de una aplicación de gestión y seguimiento de logros en videojuegos 

      Castillo Rivero, Carlos (2023)
      El projecte consisteix en el desenvolupament d'una aplicació mòbil que introdueix, com a funcionalitats principals, la gestió i personalització dels assoliments de diversos videojocs per part dels ...
    • Análisis de soluciones open-source routing 

      Reverte Andrés, Jaume (2022)
      L'objectiu principal consisteix a analitzar diferents alternatives de programes open source per a la simulació de xarxes, realitzant un conjunt de simulacions a cada plataforma per determinar quina ...
    • Aplicación educación vial 

      González Jubany, Alex (2022)
      Aquest projecte té com a objectiu el desenvolupament d'una aplicació mòbil basada en conceptes de la seguretat viària. Està orientada al públic infantil i pretén que els tutors o responsables dels usuaris ...
    • Creación de un 4X por turnos simultáneos para móvil 

      Perales Mares, Roger (2022)
      Els videojocs del gènere de l'estratègia han estat desplaçats a un nínxol al llarg dels anys. El subgènere dels 4X (Explore, Expand, Exploit and Exterminate) són jocs especialment complexos que ...
    • Aplicación gamificada para pacientes con insuficiencia renal crónica 

      Sánchez Gabaldà, Néstor (2022)
      Aquest treball és el desenvolupament d’una app (Aplicació mòbil) gamificada centrada en la malaltia renal crònica, tant per pacients com acompanyants. El desenvolupament es fa en base a una investigació ...
    • Reingeniería del modelo y de las fuentes de datos para un sistema de computación urbana 

      Duro Santos, Manuel (2022)
      Aquest treball tracta sobre l'estudi, disseny i desenvolupament d'un model de dades orientat a un sistema de presa de decisions en l'àmbit urbà. Aquest projecte es fa en col·laboració amb el CCU (Centri ...
    • Proyecto emprendedor con Design Thinking 

      Muñoz Besserer, Jordi (2022)
      En aquest projecte es realitzarà tot el procés de creació d'un comerç electrònic de compravenda de productes. Per això es treballarà amb el mètode d'emprenedoria anomenat Design Thinking Toolboard. ...
    • Implementación de una solución de Diskless Workstations para empresas 

      Lopera Cano, Jan (2022)
      Aquest projecte se centra en el desenvolupament d'una solució integral que permeti a augmentar l'eficiència energètica, disminuir la despesa en manteniment, i augmentar la fiabilitat dels ordinadors ...
    • Desarollo de una aplicación web de consulta y recopilación de preferencias 

      Poy Trujillo, Guillem (2022)
      Desenvolupament d'una pàgina web per comunicar i visualitzar les preferències dels usuaris referents a entrades de Wikidata sobre les que són enquestats. La informació es desa en una base de dades i ...
    • Aplicación gamificada para pacientes de insuficiencia renal crónica 

      Marcos Vaquero, Gonzalo (2022)
      Per a ajudar a pacients d'insuficiència renal crònica s'ha desenvolupat una aplicació d'ajut que els informa i incita a mantenir-se saludables. L'objectiu d'aquesta aplicació no és substituir el seu ...
    • Incorporación de computación afectiva en el diseño de interfaces de usuario 

      Fradera Pedraza, Eric (2022)
      En aquest projecte s'ha creat una guia adreçada a tots els desenvolupadors per introduir funcionalitats relacionades amb la computació afectiva. La memòria juntament amb la guia i les diferents maquetes ...
    • Diseño y desarrollo de una solución para personas con discapacidades visuales 

      Loma Fernández, Albert (2022)
      Aquest treball de recerca es centra en el desenvolupament d'una solució tecnològica que ajudi a millorar la mobilitat de persones amb discapacitats visuals. Al llarg de la memòria es dissenyarà un ...
    • Implementation of a vulnerability analysis service of public hosts with SaaS modality 

      Costa Rueda, Alejandro (2022)
      Actualment gairebé totes les empreses basen els seus models de negoci en aplicacions web i serveis en línia. Aquests serveis són públics per a tothom, inclosos els agents maliciosos que poden atacar ...
    • Anonimització de dades clíniques i proves diagnòstiques en un hospital 

      Sanchez de la Corte, Xavier (2022)
      Aquest treball se centra en el desenvolupament d’una aplicació que converteix les imatges DICOM i les històries clíniques que contenen informació privada dels pacients en documents lliures d’informació ...
    • Eat & Pay: Aplicación de pagos individuales para restaurantes 

      Yang, William (2022)
      Projecte destinat a la creació d'una nova aplicació per a la gestió de restaurants i també una nova forma d'interactuar amb el restaurant per part del client, on podrà demanar menjar, unirse a una taula ...
    • Blockchain-based digital data certification and traceability system 

      Barroso Corchero, Víctor (2022)
      L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una solució per reduir els ciberatacs d’enginyeria social amb tecnologia blockchain. Per assolir aquest objectiu s'estudien diferents tecnologies blockchain ...