Departament de Tecnologia: Recent submissions
Now showing items 121-140 of 941
-
Creació d’un digital twin d’una línia de muntatge de màquines de polir
(2023)Aquest projecte consisteix en dissenyar i implementar un digital twin d’una línia de muntatge d’una màquina de polir. El digital twin és dissenyat degut a que la línia de muntatge es veu obligada a ... -
Disseny d’un model d’aerogenerador per l’aprofitament del vent generat pels vehicles
(2023)Aquest document correspon a l’entrega final del Treball de Final de Grau (TFG) corresponent al grau d’Enginyeria Mecànica cursat al TecnoCampus de Mataró. El projecte consisteix en el disseny d’un ... -
Laser tag rol, nuevo juego de rol en vivo
(2023)El projecte consisteix a crear un nou concepte de joc en viu conegut com a Laser tag. S'utilitzaran els ensenyaments obtinguts al grau d'enginyeria informàtica, incloent-hi ... -
Amanecer último: Mitología apocalíptica en el gêmu
(2023)La intenció del present treball de recerca és estudiar el mite de l'apocalipsi al videojoc; a través del gêmu (videojoc japonès). Es reflexiona sobre el mite, la relació amb un espai lúdic i la representació ... -
Arrels profundes: Realització d'una bíblia de sèrie i un guió pilot d'horror psicològic sobre les pors
(2023)Arrels profundes és un projecte de guió seriat d'horror psicològic que neix de la necessitat de conèixer el gènere i explorar les pors. La por al desconegut és la base del treball i s'utilitza amb relació ... -
Producció i composició de tres poemes simfònics basats en la narrativa del llibre Normal People
(2023)Aquest projecte es basa en la composició i producció de tres poemes simfònics basats en la història del llibre de Sally Rooney, Normal People. Per comprendre amb més profunditat sobre el tema, s’investiga ... -
Expressió de la identitat no binària a través d'un àlbum musical: La pèrdua del gènere i la transformació del dol
(2023)Aquest treball sorgeix de la necessitat d’expressar l’experiència de la pèrdua de la identitat, tractada com un procés de dol, a través d’un àlbum musical dividit en tres fases: “Dolus”, “Duellum” i ... -
Inside: Explorando el impacto de las redes sociales en la autoestima y los trastornos mentales a través de la fotografía
(2023)En la societat actual, les xarxes socials han adquirit un paper predominant com a eina de comunicació, permetent a les persones compartir, informar i difondre informació dirigida a audiències específiques. ... -
Dreams: Espectacle de videomapping i dansa
(2023)Dreams neix de la fusió del videomapping i la dansa per crear una experiència única d’interacció entre la música, el moviment i les projeccions. Les etapes de preproducció, producció i postproducció han ... -
Back to the 90's: My Way Home. Creación de un tema musical inspirado en el movimiento Britpop
(2023)El present treball consisteix en la creació d‟una cançó que s‟inspiri i evoqui la música britànica de la dècada dels noranta sota l‟etiqueta Britpop. Per a això, s‟ha realitzat una recerca en la qual ... -
Más allá de la crueldad: Proyecto fotográfico pictorialista influenciado por el prerrafaelismo y su relación con la literatura
(2023)Más allá de la crueldad és un projecte fotogràfic que parteix de la narrativa aportada per set contes, la temàtica dels quals és la crueltat. Visualment, la sèrie fotogràfica està inspirada en la ... -
Gènere i generes: Representació de la identitat de gènere i sexual i com es relaciona amb els gèneres lúdics i narratius dintre el nínxol de itch.io
(2023)Aquesta tesis és un estudi sobre els Queer Games, on es fa una anàlisi sobre una mostra de jocs marcats amb l'etiqueta Queer a la plataforma itch.io i s'extrauran dades i conclusions ... -
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ... -
Representació d'un període històric al videojoc: L’Espanya del segle XX
(2023)Aquest treball té com a objectiu investigar la representació en el videojoc de diferents fets històrics transcorreguts a l'Espanya del segle XX. L'elecció d'aquest període històric respon davant la ... -
The Price of Cards: Resource management systems in card games
(2023)Aquesta tesi investiga els sistemes de gestió de recursos en jocs de cartes mitjançant l'anàlisi de diverses teories i les seves implementacions en alguns dels jocs de cartes més influents. Els resultats ... -
Diseño y creación de una suite de protocolos de capa de red orientado a videojuegos
(2023)Este proyecto se centra en el diseño y desarrollo de una suite de protocolos de red que sea capaz de competir con los protocolos establecidos; permitiendo, así, la creación de una pila de red nueva que ... -
Juguetes en la era digital: Rol de los juguetes digitales en el diseño de videojuegos para niños
(2023)L'objectiu principal d'aquest treball ha estat investigar el disseny de joguines digitals a l'hora de proporcionar experiències interactives per a nens. S'ha dut a terme una exploració sobre el concepte ... -
La forma sigue a la función: Estudio y modelado de escenarios sobre el Art Deco americano
(2023)Aquest treball pretén fer una recerca en retrospectiva sobre els orígens de l'Art déco, concretament el vessant americà, per a analitzar els punts clau que formen la tècnica, i que va donar pas al ... -
Desenvolupament d’un framework per generar edificacions procedimentalment basat en gramàtiques
(2023)L’objectiu d’aquest treball és desenvolupar un framework per al motor Unity que permeti a l’usuari crear i modificar edificacions a partir d’un model generatiu basat en gramàtiques. Juntament amb una ... -
Disseny d'un joc de terror basat en l'obra filosòfica d'Albert Camus
(2023)En aquest projecte s’elabora una vertical slide de terror que trasllada al jugador l'obra filosòfica d'Albert Camus mitjançant el disseny de sistemes. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi previ ...