Search
Now showing items 1-10 of 116
Aplicación de video mapping en FX para el documental Snow Soul
(2021)
El present projecte investiga sobre la tècnica del video mapping, concretament, en la seva
aplicació pràctica com a efecte especial dins d'una obra audiovisual. Es documenten totes
les seves fases ...
Aplicació gamificada per malalties renals
(2021)
Aquet projecte és du a terme per facilitar als pacients novells de malaltia renal
crònica l’adaptació a la malaltia i es desenvolupa amb el software Unity Engine. Es
descriuen les bases de la malaltia ...
Creació d’un set d’heurístiques per videojocs casuals de mòbil
(2021)
Els sets d’heurístiques de videojocs cada vegada són més enfocats, centrant-se en
plataformes i gèneres específics. Aquest treball té l’objectiu de crear un set per jocs
casuals de plataforma mòbil ...
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)
L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de
Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té
com objectiu l’estudiar l’evolució ...
Antics artesans: Realització d'un fotollibre sobre oficis antics
(2021)
El present Treball Final de Grau tracta de la realització d’un fotollibre, contingut del qual
comprèn deu reportatges de diferents treballadors i treballadores que es dediquen a oficis
artesanals que ...
Il·luminació de la nova passarel·la de Pineda de Mar
(2021)
En el present document, es mostra la memòria final del disseny i construcció de la
instal·lació d’enllumenat d’una passarel·la per vianants de nova construcció. S’exposa el
procés requerit per ...
Desenvolupament d'un model de detecció d'anomalies per a instal·lacions fotovoltaiques
(2021)
El present treball pretén enfocar cap al manteniment predictiu de les instal·lacions
fotovoltaiques, dins el marc de l’IIOT, creant un mòdul de detecció d’anomalies. Utilitzant
un model predictiu de ...
Diseño de un prototipo de videojuego serio para el aprendizaje de las propiedades de altura y distancia de las notas musicales
(2021)
Aquest treball té com a objectiu el disseny d’un prototip de videojoc seriós per a
l’aprenentatge de l’altura y distància de les notes musicals. Per això es van definir les
característiques bàsiques ...
Innovació de la memòria audiovisual de Sant Just Desvern
(2021)
Aquest projecte mostra el procés d’ideació i creació d’una plataforma per adaptar la memòria
audiovisual del municipi de Sant Just Desvern a les noves tecnologies. Per a fer-ho es realitza
una ...
Urquinaona 18-O: La creació d’un documental interactiu.
(2021)
Aquest projecte mostra el procés de producció i postproducció d’un documental interactiu a
partir d’una narrativa periodística sobre els fets que van succeir a plaça Urquinaona de la
ciutat de Barcelona, ...