Visualitzant Departament de Tecnologia per data de publicació
Ara mostrant els elements 1-20 de 941
-
Creació d'un sonotip per al Cinema Capri: aproximació teòrico-experimental a les capacitats connotatives del so
(2018)Aquest projecte utilitza la música i el seu poder connotatiu per a poder dissenyar per al cinema Capri una estratègia d’Audio Branding: un Sonotip, una peça musical de sis segons de durada. A través ... -
Ideació i disseny d'un Wargame amb mecàniques d'estil Eurogame
(2018)En aquest treball de fi de grau es realitza el disseny d'un joc de taula wargame amb esdeveniments in-game i un sistema de mapa modular, la temàtica del qual serà La Batalla de Navas de Tolosa acompanyada ... -
Descarrilado: producció i direcció d'un retrat documental
(2018)Aquest projecte té com a objectiu analitzar els processos de la direcció i producció d’un retrat documental social. Com a punt de partida, s’introdueixen diverses definicions del concepte d’atur i ... -
Lectors de pantalla i accessibilitat web
(2018)El projecte tracta de fer un estudi dels lectors de pantalla al mercat i fer una comparativa dels més importants i utilitzats. S’ha desenvolupat una aplicació web que conté el estudi i la comparativa ... -
Un bocado de libertad
(2018)Un Bocado de Libertad és un treball sobre un guió d’un curtmetratge de terror. Aquesta història va ser desenvolupada a partir de l’estudi de diversos aspectes que es tractaran en tot el conjunt del ... -
Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D
(2018)Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb ... -
Wild West i cinema Western dels 60'
(2018)En aquest treball s’ha realitzat una comparació entre els esdeveniments històrics del segle XIX en l’anomenada època de l’Expansionisme Americà amb les narracions de pel·lícules de temàtica western de ... -
Good Time Feeling: dirección de fotografía del videoclip de la banda virtual CRONOS
(2018)Este trabajo de TFG busca mostrar, a través de la dirección de fotografía, principalmente, y la dirección de un videoclip, la hibridación de géneros musicales presentes en una canción que forma parte ... -
Desenvolupament d'un Framework per programar Utility-Based Al
(2018)Aquest treball de final de grau té com a objectiu la creació d’un framework de programació de Utility AI que faciliti el disseny i la implementació d’aquest tipus de AI als programadors de videojocs. ... -
Geolocalización del día a día
(2018)El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ... -
Realización de la banda sonora de un cortometraje de cine mudo
(2018)Este se proyecto se basa en estudiar cómo afecta la presencia del sonido en una producción audiovisual. Analizando la diferencia entre el visionado de un cortometraje de cine mudo y el mismo cortometraje ... -
Realització de la preproducció, producció i postproducció d'un videoclip
(2018)Aquest projecte mostra el cicle tancat del procés de realització d’un videoclip a partir de la cançó For Sale, cedida pel DJ Abel Purroy i mesclada i masteritzada per Pol Martínez. En ordre d’execució, ... -
Creació automatitzada de honeynets
(2018)Aquest projecte s’ha realitzat per a aportar una nova eina contra les amenaces en la xarxa, cada vegada més freqüents, ajudant en la distracció i recopilació d’informació a través de HoneyNets. El ... -
Postproducció, mescla i mastering d'un tema de música electrònica
(2018)Aquest treball se centra en la postproducció, la mescla i el mastering d’un tema de música electrònica. Es vol crear un producte que reflecteixi uns valors determinats, que no sigui només un treball, ... -
Cuadros de mando
(2018)L’objectiu del projecte es implementar uns quadres de comandament que proporcionin al client la informació demandada d’una forma ràpida i intuïtiva per ajudar en la presa de decisions de la empresa. Els ... -
Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual
(2018)La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ... -
El smartphone com a eina de creació audiovisual
(2018)En aquest treball s’analitza el smartphone com a eina de creació audiovisual. Quin és el seu potencial i en quines situacions podria arribar a substituir a les càmeres convencionals avui dia. Es fa ... -
Sinergia i sinestèsia entre música i color
(2018)En aquest projecte de final de grau es busca relacionar el color amb la música i vincular-los tant físicament com psicològica, obtenint així aquesta sinergia i sinestèsia entre els dos. L’objectiu ... -
Sistema de control dels tractaments de salut control de símptomes i efectes secundaris
(2018)Aquest sistema d'informació pretén millorar l'adherència als tractaments de salut establint un canal segur, directe i de confiança entre el professional sanitari i el pacient mitjançant els dispositius ... -
Representació de trastorns mentals en un entorn 3D
(2018)En aquest treball s’estudien els símptomes de tres trastorns mentals diferents: l’ansietat, la depressió i l’esquizofrènia, i es relacionen amb moviments artístics. Tot plegat per poder produir un entorn ...