Ara mostrant els elements 1-20 de 871

    • El smartphone com a eina de creació audiovisual 

      Membrive Camós, Eduard (2018)
      En aquest treball s’analitza el smartphone com a eina de creació audiovisual. Quin és el seu potencial i en quines situacions podria arribar a substituir a les càmeres convencionals avui dia. Es fa ...
    • Sistema de control dels tractaments de salut control de símptomes i efectes secundaris 

      Herranz Martín, Santi (2018)
      Aquest sistema d'informació pretén millorar l'adherència als tractaments de salut establint un canal segur, directe i de confiança entre el professional sanitari i el pacient mitjançant els dispositius ...
    • Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual 

      Montull Pola, Jofre (2018)
      La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ...
    • Design and configuration of a network infraestructure for videogame events 

      Castillo Japón, Pere (2018)
      La realització d’aquest projecte es basa en l’estudi teòric de l’estat de l’art en configuracions de xarxa útils pel món dels videojocs i la proposta d’un cas pràctic pel seu estudi i la presentació i ...
    • Maternidad y cine de terror: Rosmary's baby y mother! 

      Far Pierres, Sílvia (2018)
      La maternidad es algo que han usado muchos cineastas como punto de partida para desarrollar sus películas, especialmente en el género de terror, donde los personajes principales de estas cintas, las ...
    • Un bocado de libertad 

      De la Ossa Carreño, Gaspar-Juan (2018)
      Un Bocado de Libertad és un treball sobre un guió d’un curtmetratge de terror. Aquesta història va ser desenvolupada a partir de l’estudi de diversos aspectes que es tractaran en tot el conjunt del ...
    • Cuadros de mando 

      Alonso Reyes, Albert (2018)
      L’objectiu del projecte es implementar uns quadres de comandament que proporcionin al client la informació demandada d’una forma ràpida i intuïtiva per ajudar en la presa de decisions de la empresa. Els ...
    • Lectors de pantalla i accessibilitat web 

      Balló Vergés, Àlex (2018)
      El projecte tracta de fer un estudi dels lectors de pantalla al mercat i fer una comparativa dels més importants i utilitzats. S’ha desenvolupat una aplicació web que conté el estudi i la comparativa ...
    • Good Time Feeling: dirección de fotografía del videoclip de la banda virtual CRONOS 

      Agüera Andreu, Raquel (2018)
      Este trabajo de TFG busca mostrar, a través de la dirección de fotografía, principalmente, y la dirección de un videoclip, la hibridación de géneros musicales presentes en una canción que forma parte ...
    • Desenvolupament d'un Framework per programar Utility-Based Al 

      Romagosa i Mellado, Jordi (2018)
      Aquest treball de final de grau té com a objectiu la creació d’un framework de programació de Utility AI que faciliti el disseny i la implementació d’aquest tipus de AI als programadors de videojocs. ...
    • Programació d'un joc Tycoon amb Unity3D 

      Lafuente Federico, Arnau (2018)
      Aquest treball està enfocat a la implementació del disseny d’un joc tycoon. El disseny ha estat desenvolupat per Eduard Álvarez al llarg del seu treball de final de grau. El joc estarà implementat amb ...
    • Descarrilado: producció i direcció d'un retrat documental 

      Oliva Gisbert, Anna (2018)
      Aquest projecte té com a objectiu analitzar els processos de la direcció i producció d’un retrat documental social. Com a punt de partida, s’introdueixen diverses definicions del concepte d’atur i ...
    • Postproducció, mescla i mastering d'un tema de música electrònica 

      Martínez Pujol, Pol (2018)
      Aquest treball se centra en la postproducció, la mescla i el mastering d’un tema de música electrònica. Es vol crear un producte que reflecteixi uns valors determinats, que no sigui només un treball, ...
    • Realización de la banda sonora de un cortometraje de cine mudo 

      Zaragoza Felipe, Alvaro (2018)
      Este se proyecto se basa en estudiar cómo afecta la presencia del sonido en una producción audiovisual. Analizando la diferencia entre el visionado de un cortometraje de cine mudo y el mismo cortometraje ...
    • Geolocalización del día a día 

      Martí Cabrera, Rubén (2018)
      El projecte es divideix en dues parts: la primera s’enfoca sobre la investigació de la geolocalització. Una vegada aclarit aquest concepte, es procedeix a enumerar i a exposar algunes de les eines més ...
    • Ideació i disseny d'un Wargame amb mecàniques d'estil Eurogame 

      Zamora Cuñado, Eloi (2018)
      En aquest treball de fi de grau es realitza el disseny d'un joc de taula wargame amb esdeveniments in-game i un sistema de mapa modular, la temàtica del qual serà La Batalla de Navas de Tolosa acompanyada ...
    • Conscienciar a través d'històries: creació d'un anunci de sensibilització sobre la síndrome d'Asperger 

      Coll Montfulleda, Xavier (2018)
      El present treball consisteix a dur a terme un anunci de sensibilització sobre la síndrome d'Asperger a partir del recurs de l'storytelling (narració d'històries), la finalitat del qual és evitar la ...
    • Aplicació web de festes 

      Serra Arnijas, Xavier (2018)
      Un dels negocis mundials més potents d'aquest segle és el món dels esdeveniments, principalment en països desenvolupats. Les entrades, les consumicions i el personal són alguns dels punts essencials que ...
    • Análisis y visualización de un repositorio multicultural: estudio de los contenidos de las diferentes versiones lingüísticas de Wikipedia 

      Costa Sánchez, Álvaro (2018)
      Aquest projecte pretén contribuir a la millora continua de l’enciclopèdia online més gran del mon aportant un estudi del seu contingut, el qual s’extreu de la plataforma que li dóna suport. Aquest ...
    • Realització de la preproducció, producció i postproducció d'un videoclip 

      Mitjavila Juliá, Clàudia (2018)
      Aquest projecte mostra el cicle tancat del procés de realització d’un videoclip a partir de la cançó For Sale, cedida pel DJ Abel Purroy i mesclada i masteritzada per Pol Martínez. En ordre d’execució, ...