Listando Departament de Tecnologia por título
Mostrando ítems 555-574 de 863
-
League of goose: El joc de l’Oca 2.0
(2023)Els nous temps porten noves tecnologies, i amb aquestes es pot reimaginar qualsevol joc. League of Goose és la reinvenció del clàssic Joc de l’Oca, on seguint noves normes, nous taulells, i nous reptes, ... -
Lectors de pantalla i accessibilitat web
(2018)El projecte tracta de fer un estudi dels lectors de pantalla al mercat i fer una comparativa dels més importants i utilitzats. S’ha desenvolupat una aplicació web que conté el estudi i la comparativa ... -
Lo que la pandemia silenció. Un documental sobre la lucha contra un cáncer en plena pandemia
(2022-06)Amb la voluntat de reivindicar totes les malalties oblidades durant la COVID-19. Aquest Treball de Final de Grau tracta de l'elaboració d'un documental de testimoni. Un pacient i la seva família narren ... -
Los Motion Graphics para el documental "Snow Soul": Creación del Motion Design y los Motion Graphics para el documental de esquí de montaña "Snow Soul"
(2021)Mitjançant el disseny d'uns Motions Graphics, s'ha tractat d'afegir valor emocional i narratiu a la història de la Suzie Marachet, una jove atleta amb un repte molt ambiciós al davant: el descens del ... -
"Los Vírgenes". El cine dentro del cine: Creación de un cortometraje vinculado al metacine desde el rol de guionista y director
(2021)Aquest projecte parteix d’una investigació i un anàlisi del metacine, així com de les seves característiques principals, per a la posterior creació d’un curtmetratge vinculat a la temàtica del cinema ... -
L’Art de la mescla: Postproducció, mescla i mastering d'un EP de música electrònica
(2022-06)Aquest treball se centra en la posproducció, la mescla i el mastering de dos temes de música electrónica. Principalment, s’ha creat un producte amb la intenció de cumplir funcions d’entreteniment en la ... -
L’Autoestima sobre mapping i dansa
(2021)L’autoestima reflectida sobre el mapping i la dansa a través d’una història representada per una ballarina. L’objectiu de realitzar la postproducció d’un muntatge escènic a partir d’elements com la ... -
L’evolució de la interacció en la realitat mixta
(2019)Aquest treball té com a principal objectiu estudiar la situació actual i evolució de la realitat mixta (MR) així com realitzar una proposta de millora per als futurs videojocs de MR. Per a fer-ho possible, ... -
L’impacte del vent en el ciclisme, dispositiu electrònic de mesurament del vent per ciclistes
(2022)En aquest projecte s'ha realitzat un estudi de sistemes i aplicacions que donen resposta a la necessitat de comptabilitzar el vent com a factor influent en el ciclisme. Després d'analitzar tendències ... -
Machine learning per evitar obstacles amb turtlebot 3 burguer
(2023)En aquesta memòria es pot contemplar un estudi, amb la finalitat de conèixer què és el Machine Learning per evitar obstacles i com el podem implementar fent servir el software ROS, mostrant quines ... -
Maelström: l’obra blava de Pol Peiró. Realització d’un documental sobre un artista novell i la seva obra
(2021)El present treball té com a objectiu realitzar un estudi del documental sobre art i dels modes documentals. S’analitzen els orígens d’aquesta tipologia de documental junt amb l’anàlisi fílmica de les ...