Browsing Departament de Tecnologia by Title
Now showing items 49-68 of 863
-
Aplicacions Mòbils
(2018)El projecte té dues parts, a la primera es fa un repàs del món de les aplicacions mòbils, explorant els diferents sistemes i els diferents entorns de desenvolupament, amb l’objectiu d’escollir-ne un per ... -
Aplicació de creació de dietes personalitzades
(2023)A causa de l’increment notable dels estils de vida saludables i l’angoixosa quantitat d’informació disponible a internet, es busca presentar un punt de vista simple i pràctic per aconseguir una dieta ... -
Aplicació de creació i seguiment de rutines d’exercici
(2023)Actualment, la demanda d’aplicacions mòbils en el sector de l’exercici i la salut es troba en creixement. Cada vegada són més les persones que es preocupen pel seu benestar físic i busquen eines que els ... -
Aplicació de la publicitat esportiva professional a un club amateur: Creació d'un espot promocional pel club joventut Teià
(2022-06)En aquest treball s’analitzen els diferents tipus de publicitats esportives, més concretament del món del futbol, per aconseguir poder aplicar les estratègies i eines de la publicitat professional a ... -
Aplicació de recolzament a les dietes mèdiques
(2022)Aquest projecte té com a objectiu dissenyar i implementar una eina d’ajuda a seguir una determinada dieta mèdica. L’aplicació ha de permetre a l’usuari escollir una determinada dieta en funció de les ... -
Aplicació de suport al diagnòstic de la malaltia de pàrkinson amb tractament del senyal i classificació automàtica
(2023)L’objectiu d’aquest treball final de grau és dissenyar i implementar una aplicació per aconseguir automatitzar i unificar la solució proposada per la projectista del treball del qual es parteix: Anna ... -
Aplicació gamificada per malalties renals
(2021)Aquet projecte és du a terme per facilitar als pacients novells de malaltia renal crònica l’adaptació a la malaltia i es desenvolupa amb el software Unity Engine. Es descriuen les bases de la malaltia ... -
Aplicació gamificada per malalts d’insuficiència renal crònica
(2021)El treball que s'ha dut a terme es focalitza en el desenvolupament d'una aplicació mòbil gamificada centrada en la malaltia renal crònica, que serveix tant pels que la pateixen directament; els malalts ... -
Aplicació per a la gestió de campionats de botifarra
(2023)Aquest projecte té com a objectiu automatitzar l'organització de campionats del joc de cartes de la botifarra, ajudant als organitzadors en la fase de planificació, creació i publicació del seu ... -
Aplicació per al suport de l'ensenyament de llengua de signes a nens d'educació primària
(2022)Aquest projecte té com a objectiu desenvolupar una aplicació mòbil perquè nens i nenes d’entre 5 i 10 anys puguin aprendre conceptes bàsics de la llengua de signes catalana. Els usuaris d’aquesta ...