Browsing Departament de Tecnologia by Title
Now showing items 435-454 of 863
-
Estudio y diseño de un tunel de viento para aplicaciones didácticas
(2019)El present projecte realitza l’estudi i diseny d’un prototip de tunel de vent tipus subsónic per aplicacions educatives mitjançant l’ús de programes informàtics de dinàmica de fluids computacional. L’objectiu ... -
El estudio y presentación de los confines entre el etalonaje del cine y la publicidad
(2022-06)El projecte que es presenta a continuació es fonamenta en la investigació de les diferències que resideixen a l'etalonatge digital quan es dirigeix al llenguatge cinematogràfic o al publicitari, determinant ... -
Evolució de les habilitats cognitives utilitzant Realitat Virtual
(2018)La Realitat Virtual és una simulació computacional on es poden recrear ambients on el subjecte entri en la immersió del joc i pugui interactuar amb el seu entorn. La finalitat del treball és analitzar ... -
Existir és resistir. Documental autobiogràfic sobre el trauma d’una violació per part de la persona afectada i el seu entorn proper
(2022-06)Existir és resistir parteix d’una sensibilització i conscienciació social mitjançant la realització d’un documental autobiogràfic on s’exposa el trauma físic i psicològic que comporta una violació i ... -
Experimentació amb BCI (Brain Computer Interface)
(2018)Aquest projecte aprofundeix en l’estudi del BCI (Brain Computer Interface), implementant un exemple d’ús enfocat en la transformació d’una ona cerebral en un moviment mecànic. La motivació de la ... -
Experimentación con BCI (Brain Computer Interface)
(2020)En aquest projecte es pretén experimentar les nocions bàsiques del BCI (Brain Computer Interface) aconseguint moviment a un cotxe robot realitzat amb Arduino mitjançant ordres únicament realitzades a ... -
Explorando la interactividad: Virtualización del clásico juego de mesa ¿Quién es quién?
(2023)Aquest projecte consisteix en la creació d'una aplicació mòbil del joc de taula tradicional "Qui és qui?". Ha estat dissenyat i desenvolupat per ser un reflex fidel del joc original, proporcionant als ... -
Expressió de la identitat no binària a través d'un àlbum musical: La pèrdua del gènere i la transformació del dol
(2023)Aquest treball sorgeix de la necessitat d’expressar l’experiència de la pèrdua de la identitat, tractada com un procés de dol, a través d’un àlbum musical dividit en tres fases: “Dolus”, “Duellum” i ... -
El far: Nostàlgia per un futur passat
(2021)El far: Nostàlgia per un futur passat investiga el fenomen retro-futurista, que encara no compta amb cap definició oficial, mitjançat una experiència interactiva 3D, situada en un far del segle XIX, ... -
La fidelidad en el doblaje español de los años 80
(2019)Este trabajo pretende estudiar el grado de fidelidad de los doblajes realizados en la década de los 80. Por esa razón se investiga el sector del doblaje en su totalidad, desde que se traduce el guion ... -
La figura del productor musical: Gravació, producció i mescla d’un EP
(2020)Aquest document exposa els processos d’enregistrament, producció, mescla i mastering d'un Extended Play (EP) des d'una perspectiva econòmica, amb la finalitat reivindicar la figura del productor musical ... -
Flocking sobre paradigma ECS
(2022)Aquest treball tracta sobre la documentació, desenvolupament i anàlisi de models de flocking per a examinar el seu rendiment al comparar implementacions realitzades sobre el paradigma orientat a objecte ... -
Flux de treball de postproducció audiovisual amb el codificador ACES: Postproducció de color d’un curtmetratge
(2023)Aquest treball acadèmic té la finalitat de documentar el flux de treball de la imatge digital codificada amb el gestor de color ACES. D’aquesta manera, es coneix la funcionalitat i els beneficis del ...