Visualitzant Departament de Tecnologia per títol
Ara mostrant els elements 35-54 de 863
-
Análisis de soluciones open-source routing
(2022)L'objectiu principal consisteix a analitzar diferents alternatives de programes open source per a la simulació de xarxes, realitzant un conjunt de simulacions a cada plataforma per determinar quina ... -
Análisis del efecto de la monetización en el game design y ética
(2022)Llevat del fet que els videojocs necessiten instal·lar mecàniques de monetització per a garantir la seva supervivència, recentment s’han donat casos on es denuncía públicament les mecàniques predatòries ... -
Análisis del rol de la mujer en los K-DRAMA y cómo éste afecta a la trama
(2020-07-14)En aquest projecte s’analitza el rol de la dona en les sèries juvenils de Corea del Sud i la forma en la que aquest afecta a la trama, dins d’una dinàmica de poder masculinofemenina entre heroi i ... -
Análisis y calibrado de sensores de movimiento 3D para las manos
(2020-07)En este proyecto se ha realizado un estudio del estado del arte de los productos que hay en el mercado para el análisis del movimiento de las manos en 3D así como sus tecnologías asociadas dentro del ... -
Análisis y estudio de las metodologías ágiles: propuesta híper-ágil para estudios indie
(2019)Les metodologies àgils són unes de les eines més importants a tenir en compte en el desenvolupament de videojocs. Disposar d'una ajuda que resolgui els conflictes de l'equip i faci que aquest vagi en ... -
Análisis y reinterpretación del rol de la mujer en la publicidad fotográfica del S.XXI
(2020)En aquest projecte s'analitza el rol de la dona en la publicitat fotogràfica del segle XX, partint de la base de què es tracta d'una publicitat sexista que manté els rols de gènere tradicionals i ... -
Análisis y visualización de un repositorio multicultural: estudio de los contenidos de las diferentes versiones lingüísticas de Wikipedia
(2018)Aquest projecte pretén contribuir a la millora continua de l’enciclopèdia online més gran del mon aportant un estudi del seu contingut, el qual s’extreu de la plataforma que li dóna suport. Aquest ... -
Animar a comprendre la salut mental: ansietat. Producció d'un curtmetratge d'animació 2D per la visibilització del trastorn d'ansietat
(2022-06)Aquest Treball de Final de Grau té com a finalitat elaborar un curtmetratge d’animació 2D on es mostrin els símptomes que pot patir una persona amb ansietat i les situacions del dia a dia en les que ... -
Anonimització de dades clíniques i proves diagnòstiques en un hospital
(2022)Aquest treball se centra en el desenvolupament d’una aplicació que converteix les imatges DICOM i les històries clíniques que contenen informació privada dels pacients en documents lliures d’informació ... -
Antics artesans: Realització d'un fotollibre sobre oficis antics
(2021)El present Treball Final de Grau tracta de la realització d’un fotollibre, contingut del qual comprèn deu reportatges de diferents treballadors i treballadores que es dediquen a oficis artesanals que ... -
Aplicacions Mòbils
(2018)El projecte té dues parts, a la primera es fa un repàs del món de les aplicacions mòbils, explorant els diferents sistemes i els diferents entorns de desenvolupament, amb l’objectiu d’escollir-ne un per ...