Presencia y publicidad televisiva de ultraprocesados en España
Visualitza/Obre
Autor/a
Dos Santos Tapias, Carla
Data de publicació
2021Resum
El present treball pretén abordar la presència de productes ultraprocessats en la publicitat televisiva i, a més, analitzar els missatges que es comuniquen a través d'ells. El perfil nutricional d'aquests productes es considera insà, de manera que un elevat consum pot donar lloc a el desenvolupament de diverses patologies. S'ha observat com els productes ultraprocessats constitueixen de forma majoritària els anuncis que s'emeten sobre alimentació. Aquests a més, es recolzen en tècniques comunicatives que aporten valors positius als productes, així com missatges que poden conduir a la confusió i l'engany.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/