Show simple item record

dc.contributor.authorDos Santos Tapias, Carla
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2021-10-28T17:17:09Z
dc.date.available2021-10-28T17:17:09Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1671
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractEl present treball pretén abordar la presència de productes ultraprocessats en la publicitat televisiva i, a més, analitzar els missatges que es comuniquen a través d'ells. El perfil nutricional d'aquests productes es considera insà, de manera que un elevat consum pot donar lloc a el desenvolupament de diverses patologies. S'ha observat com els productes ultraprocessats constitueixen de forma majoritària els anuncis que s'emeten sobre alimentació. Aquests a més, es recolzen en tècniques comunicatives que aporten valors positius als productes, així com missatges que poden conduir a la confusió i l'engany.ca
dc.format.extent150 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherUltraprocessats, publicitat, alimentacióca
dc.titlePresencia y publicidad televisiva de ultraprocesados en Españaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorLlacher Alsina, Anna


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint