Show simple item record

dc.contributor.authorAnglada Colomé, Alba
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-10-28T09:22:04Z
dc.date.available2021-10-28T09:22:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1659
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractA dia d’avui manca el càlcul quantitatiu d’una marca turística. És per això, que l’objectiu de l’estudi tracta sobre l’obtenció d’una valoració monetària de la Marca Turística de Catalunya a partir de tres mètodes, els quals són el del Rendiment Turístic, Premium Price i Valoració del Contingent, concloent amb valors de 26.344.472.033€, 1.075.654.560€ i 1.241.194,86€ respectivament. Els resultats confirmen que el valor més realista atribuït a la marca catalana és el de la Valoració del Contingent. Per línies futures de l’estudi es pot contemplar estudiar l’impacte de la crisis sanitària viscuda recentment en la Marca Turística de Catalunyaca
dc.format.extent31 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subject.otherMarca turística, destination branding, rendiment turístic.ca
dc.titleDestination Branding: formes de valorar una marca turísticaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRaya Vilchez, Josep Maria


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint